Zoll w sprawie aborcji - polecam!

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 02:26, Ikselka pisze:

> Kocham tylko swoje dzieci, bo to jest jedynym naturalnym zachowaniem
> kobiety mającej dzieci. Wszystkie kobiety majace włąsne dzieci, które
> twierdzą, ze kochają takze inne, nie kochają ani własnych, ani tych innych.
> Po prostu.
>
> Kocham tylko swoje - oznacza u mnie dokłądnie to, co napisane.
> Nie kocham dzieci mojej bratowej, mojej sąsiadki, ani tym bardziej
> wszystkich dzieci, które kiedykolwiek uczyłam (choć tak twierdzą o sobie
> "najlepsze nauczycielki").

W gruncie rzeczy to Ty bardzo uboga emocjonalnie jesteś.

N.

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:04, Ikselka pisze:
> Zygota ludzka to JUŻ człowiek. Dokłądnie tu się właśnie on zaczyna.
> Bez prawa głosu - bo Ty mu go odbierasz.

Nie. Natura (Bóg) mu/jej głosu jeszcze nie dała.

Ewa

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:33, Paulinka pisze:

> Napisałabym więcej, ale znowu będzie flejm na sto fajerek.
> Napiszę tylko, że wyszłam z tej rozmowy mimo wszystko podbudowana
> _pozytywnie_ .

Pisz natychmiast!

Ewa

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Się? - gdzieś tam było "się" w moim pytaniu?

Słowo załatwić ma IMO bardzo negatywne konotacje.
Co bardzo wyraźnie widać na Twoim załączonym obrazku.

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Udzieliło mi się od tych, którzy z "mojego" robią pedofila.
> "Z jakim przestajesz, takim się stajesz".

Dobrze że się przynajmniej zreflektowałaś.

> Musiałabyś bowiem zacytować, co mu ze mnie "cytowałaś" 3-)

Ależ zacytuję. Powiedziałam, ze usłyszałam zarzut, że skoro moi rodzice
nie wychowali mnie tak, żeby zatrzymać mnie w Kościele, to jaką
gwarancję dadzą na to moim dzieciom.
Ksiądz odpowiedział, że nikt nie ma prawa tego oceniać, od oceny jest
Bóg, a nie ludzie.

--

Paulinka

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 03:46, Ikselka pisze:

> Tylko i wyłącznie.
> Tak ma na szczęście większość ludzkich samic

To dane z GUS czy też na podstawie ostatnich wyborów?
No chyba, że sama przeliczyłaś.

> Tych, które dzieci mieć nie mogą, natura najczęściej nie pozbawia
> równocześnie instynktu macierzyńskiego, więc dla umożliwienia jego ujścia
> wyposaża je w pożądanie (nie mylić z seksualnym) cudzych dzieci w celu
> przyjęcia je jako własne. I dopiero kiedy TO (przyjęcie - w psychice) się
> stanie, one mogą pokochać WŁASNE (już teraz dla nich) dzieci.

Są matki, które mają i własne i "cudze" i kochają je bez różnic.
Ale już wiem, że dla Ciebie to egoistki :>

> Oczywiście że atawizm. Atawizmy to nic złego - jako ostatnie bastiony
> natury chronią całe gatunki przed wymarciem. Nie sa ułomnościami, lecz
> stałymi cechami gatunkowymi nie podlegającymi zanikowi lub ewentualnie
> PRAWIE nie.

Np. niektóre gatunki zabijają swoje potomstwo z różnych przyczyn, bardzo
dla nich ważnych.

> Ludzie działają dokładnie jak zwierzęta

Postaram się to zapamiętać, bo to będzie bardzo celna riposta w innych
dyskusjach z Tobą :)

> tak naprawdę wszyscy ludzie uważają zwierzęta za gorsze od siebie 3-)

Nie wszyscy. Nie mierz wszystkich swoją miarą.
Po nosie za takie poglądy dostałaś choćby na "kociej" grupie.

N.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Pisz natychmiast!

Tylko może w jakimś nowym wątku, coooo

Qra

Temat: [Było] Re: reakcje paranoika
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Pisz natychmiast!

Napiszę tylko, że ksiądz rozmawiał przy mnie (na głośnomówiącym) z prof.
prawa kanonicznego z wrocławskiej archidiecezji.
Jak sam twierdzi w swojej 35-letniej posłudze nie spotkał się z takim
przypadkiem.
Według profesora nie ma przeciwwskazań do chrztu przy założeniu, ze
rodzice chrzestni są katolikami, przystępują do sakramentów, będą
podczas chrztu w stanie łaski uświęcającej i podpiszą zobowiązanie, że
będę brali udział w wychowywaniu dzieci w duchu wiary katolickiej.
Ksiądz zaś wyraził nadzieję, że mimo wątpliwości będziemy chcieli
skorzystać z jego pomocy i wrócić do kościoła.

BTW śmieszą mnie takie historie, ale co tam napiszę.
Podczas naszej rozmowy z półki spadł obrazek Matki Boskiej. Ksiądz go
podniósł, pocałował, odłożył na miejsce, a na mnie tylko wymownie spojrzał.

--

Paulinka

Temat: Re: [Było] Re: reakcje paranoika
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-25 12:35, Paulinka wrote:
> Podczas naszej rozmowy z półki spadł obrazek Matki Boskiej. [...]

Żółty, czy to aby nie jakaś Twoja magiczna sztuczka ;-)

Piotrek

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> Żółty, czy to aby nie jakaś Twoja magiczna sztuczka ;-)

A może ksiądz pociągał za jakieś 'magiczne sznurki' ;)

--

Paulinka

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki