Zoll w sprawie aborcji - polecam!

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:08:54 +0100, Nixe napisał(a):

> Czekaj, czekaj, z tego da się ulepić ze trzy flejmy na grupę dzieciową:
>
> 1/ spotkania towarzyskie z dziećmi czy bez
> 2/ kiedy należy a kiedy nie wolno wtrącać się do wychowania cudzych dzieci
> 3/ gdzie leży granica między liczeniem się ze zdaniem dzieci a
> pozwalaniem wchodzenia sobie na głowę

To co, lepimy?
:-)

XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

Temat: Re: [Było] Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:13:17 +0100, medea napisał(a):

> Ale dlaczego? Może pierwsza wersja była dobra? :)

Na pewno była - i to własnie do niej się ustosunkowałam.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:16:41 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> <...>

> Jeszcze 4/ dopuszczalność uwag w rodzaju "Oleńko, jaka ty duża jesteś!"

Tak - bo takie uwagi to już molestowanie. Zabrać rodzicom dziecko!!!
:->

PS. No co, jak dziadek (niby) molestował, to zamiast zabrać jego, to
dziecko rodzicom zabrali...

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:18:25 +0100, medea napisał(a):

> A jak ma odbierać typową krytykę aluzyjną, w dodatku kierowaną do jej
> dziecka?
> Nie potrafisz normalnie z drugim człowiekiem porozmawiać, jak matka z matką?

Rozmawiałam. Takze pytałam, czy brat nie moze się zająć siostrą.
Wyjątkowy brak kontaktu.

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
> :->
>
> PS. No co, jak dziadek (niby) molestował, to zamiast zabrać jego, to

Coś cię wena ponosi.

W każdym razie wiedz, że gdybym to ja miał grube dziecko, a Ty pozwoliłabyś
sobie na taką chamską uwagę pod jego adresem, to wiedz, że nie pozostałoby
to bez mojej adekwatnej reakcji. Co innego, gdybyś z troską i dyskretnie
chciała o tym porozmawiać ze mną jako ojcem na osobności.

Sz.

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:27, XL pisze:

> Daj spokój - dziewczyna przeżywa ważną decyzję w SWOIM życiu, a Ty się
> smiejesz.

Mnie się wydaje, że Ty tę sytuację przeżywasz ... bardziej.
W szczególności to, że mogłaś stracić twarz u jakiegoś księdza
(bo ktoś coś powiedział ...).
Może zaufaj po prostu mądrości księdza - że nie ma
natury plotkarza. No chyba, że nie ufasz.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:23:39 +0100, Nixe napisał(a):

> Zwierzęta nie zabijają członków swojej rodziny z powodu ich starości.
> Więc brak tu analogii.

Ależ zabijają - w czasach głodu zjadają albo odcinają od karmy.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:31:32 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mnie to poruszyło. Bardzo.

Ten fakt pokazuje, jak bardzo jesteście oboje z tym księdzem naiwni i jak
bardzo instrumentalnie traktujecie wiarę. Wypisz, wymaluj - jak babcie
modlące się pod szybą z zaciekami.

Tak, ten ksiądz na pewno ochrzci Ci dziecko...

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:52:16 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ojej a wg Twojej interpretacji sprzed paru dni powinnam dostać między
> oczy jeśli nie drzwiami to przynajmniej stułą.

Zacytuj. Tylko jak będziesz szła z tym do księdza, to jednak też wydrukuj!

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:59:06 +0100, Nixe napisał(a):

> Kurcze nie wiem. Może rodziców albo rodzeństwo? :>

Hmmm, no to wiesz, ja chyba ich nie kochałam :->

> O przyjaciołach nie wspomnę, bo dla Ciebie to już zapewne kosmos.

Wyraźnie rozróżniam przyjaźń od miłości.
Ty zdaje się nie, stąd brak kontaktu między nami.

> Nie obdarzam równo całego świata, ale poza mężem i dziećmi zdarza(ło) mi
> się kochać jeszcze bardzo wiele osób.

Nie wnikam, ile miłości przeżyłaś - ja tylko jedną, zawsze i wciąż 3-)

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy
Psychologiczna rozprawa...