Zoll w sprawie aborcji - polecam!

431. Data: 2011-11-11 14:50:05

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 15:03, Iwon(K)a pisze:

> i. jestem mloda, czuje sie mlodo, i mammografie juz zrobilam 3 razy.

A, i jeszcze jedno - słyszałam, że robienie mammografii ma sens wtedy,
kiedy piersi nie mają już takiej gęstości (lub jak kto woli - jędrności).

Ewa

432. Data: 2011-11-11 14:51:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 15:37, Iwon(K)a pisze:
> "serwessa" <s...@g...pl> wrote in message

> zakladaja, ze seks zaczyna sie uprawiac po 25 roku zycia??

Czytaj uważnie - po 25rż. można dostać _zaproszenie_ na cytologię.
Zalecenie natomiast jest takie, żeby robić od 18 rż. lub po rozpoczęciu
współżycia.

Ewa

433. Data: 2011-11-11 14:52:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 08:03:24 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> a jaki wiek jest w Polsce kiedy zaczynaja robic rutynowa mammografie?

Po 40tce.

> i. jestem mloda, czuje sie mlodo, i mammografie juz zrobilam 3 razy.

Ja też już raz robiłam... Miałam 35 lat. USG robię bardzo często.
Zbliżam się wielkimi krokami do 40tki, i też wcale nie czuję się staro :)
Tylko czas tak jakoś szybko zaiwania :))
Słyszałam, że ludziska przechodzą różne 'załamki', gdy przekroczą magiczną
40stkę, watpię jednak by mnie to dotknęło :) Niebawem sprawdzę ;)

Pozdrawiam,
M.

434. Data: 2011-11-11 14:53:10

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, i jeszcze jedno - słyszałam, że robienie mammografii ma sens wtedy,
> kiedy piersi nie mają już takiej gęstości (lub jak kto woli - jędrności).

A dokładniej, to wtedy jak w piersiach tkanka tłuszczowa uzyskuje przewagę
nad gruczołową. Dzieje się to w wieku okołomenopauzalnym i objawia się
właśnie tą mniejszą gestością/jędrnością. Wcześniej, jak jest więcej tkanki
gruczołowej zalecane jest usg - lepiej widoczne potencjalne zmiany niż w
mammografii.

435. Data: 2011-11-11 14:53:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 12:43, Szaulo pisze:

> Od 40. roku życia przewód pokarmowy co ok. 8 lat (jeżeli nie ma
> podejrzanych zmian - u mnie nie ma).
> USG/RTG raz do roku lub częściej. Morfologia podobnie.

A, no to mam jeszcze trochę czasu, żeby odłożyć kasę na te badania. ;)

> RTG płuc, bo kiedyś paliłem.

Gratuluję! I jak Ci z tym?

Ewa

436. Data: 2011-11-11 14:54:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Czytaj uważnie - po 25rż. można dostać _zaproszenie_ na cytologię.

czytaj uwaznie "zakladaja, (w domysle Ci co ustalaja zalecenia i wysylaja
zaproszenie)
, ze seks zaczyna sie po 25 roku zycia?"

> Zalecenie natomiast jest takie, żeby robić od 18 rż. lub po rozpoczęciu
> współżycia.

no wlasnie.....

i.

437. Data: 2011-11-11 14:54:32

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "serwessa" <s...@g...pl> wrote in message

> zakladaja, ze seks zaczyna sie uprawiac po 25 roku zycia??

nfz różne dziwne rzeczy zakłada ;)
nie dość że po 25rż to jeszcze co 3 lata!

438. Data: 2011-11-11 14:55:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> A, i jeszcze jedno - słyszałam, że robienie mammografii ma sens wtedy,
> kiedy piersi nie mają już takiej gęstości (lub jak kto woli - jędrności).

a i owszem. Ale mysle, ze lekarz zlecajacy jakies badanie screeningowe wie
na
jaki typ (tutaj usg, mammografia) jest wlasciwy.

i.

439. Data: 2011-11-11 14:55:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 15:50:05 +0100, medea napisał(a):

> A, i jeszcze jedno - słyszałam, że robienie mammografii ma sens wtedy,
> kiedy piersi nie mają już takiej gęstości (lub jak kto woli - jędrności).

Lekarz wykonujący USG powinien ocenić strukturę piersi i rodzaj tkanki,
która przeważa, i stwierdzić, czy wykonanie mammografia ma większy sens.
Oczywiście jak są konkretne wskazania i podejrzenia, to mammografia tak czy
siak wskazana.
U mnie póki co USG jest zdecydowanie 'lepszym' badaniem.

Pozdrawiam,
M.

440. Data: 2011-11-11 14:56:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 15:04, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> o odbior tutaj nie chodzi, raczej o niedozywienie mozgu..;)

Zaczekaj, zaraz się okaże, że mózg XL taki chłonny i stąd ten brak we
krwi. No bo musi być przecież jakieś niebanalne wytłumaczenie tego
nadzwyczajnego stanu rzeczy.
Zła interpretacja, niewiedza, ani niezrozumienie nie może być tu powodem. ;)

Ewa

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy