Zoll w sprawie aborcji - polecam!

541. Data: 2011-11-11 21:58:00

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

news:ftwwyp5smjhl$.abs7cu7s9rqk$.dlg@40tude.net...

[...]
> No ale po co tłumaczysz - coś Ci dolegało, to poszedłeś na badania. I tak
> trzeba.

A powinienem był bez dolegliwości to zrobić, co poddaję wszystkim pod
rozwagę.

Teraz już nawet bez nowych dolegliwości będę robić co najmniej USG jb i
morfologię krwi co pół roku.

Sz.

542. Data: 2011-11-11 22:06:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:47:12 +0100, medea napisał(a):

> Jeśli o mnie chodzi, to nie musisz nic tłumaczyć. Ja też głównie ze
> względu na dziecko bardziej dbam o zdrowie. I naśmiewanie się z tego,
> czy jakiekolwiek umniejszanie to po prostu głupota pomieszana z
> bezczelnością.

Czyje naśmiewanie? - czyżby chodziło o mnie? Znowu mi przypisujesz WŁASNE
chore interpretacje?

543. Data: 2011-11-11 22:13:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:49:15 +0100, medea napisał(a):

> Nie opowiadaj, że dostała zaproszenie na mammografię, bo to bzdury.
>
> http://www.onkologia.bialystok.pl/?dzial=8

Jesteś bezczelna, tyle Ci powiem.
Otrzymała i nie poszła. Poszła przebadać się do onkologa - palpacyjnie.
Być może z zaproszeniem była to jakaś pomyłka - ma ten sam adres stałego
zameldowania i na drugie imię jak ja na pierwsze.
Zaproszenie OTRZYMAŁA.
:->

544. Data: 2011-11-11 22:16:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:58:00 +0100, Szaulo napisał(a):

> [...]
> rozwagę.
>
> Teraz już nawet bez nowych dolegliwości będę robić co najmniej USG jb i

Skoro to da Ci spokój...

545. Data: 2011-11-11 22:25:29

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Skoro to da Ci spokój...

Nie tylko. Również z dużym prawdopodobieństwem dłuższe życie, pomijając
zdarzenia losowe.

Sz.

546. Data: 2011-11-11 22:30:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:25:29 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Nie tylko. Również z dużym prawdopodobieństwem dłuższe życie, pomijając
> zdarzenia losowe.

Niczego Ci tu nie neguję, ale także nie neguję znaczenia zdarzeń losowych i
nie oceniam ich jako mniej prawdopodobne, bo niby na jakiej podstawie
mialabym.

547. Data: 2011-11-11 23:02:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 23:30, Ikselka pisze:
> Niczego Ci tu nie neguję, ale także nie neguję znaczenia zdarzeń
> losowych i nie oceniam ich jako mniej prawdopodobne, bo niby na jakiej
> podstawie mialabym.

Możliwość wystąpienia "zdarzeń losowych" też da się ograniczać
odpowiednim stylem życia. Nie mówimy tu przecież o całkowitej eliminacji
- bo takiej mocy nie mamy przecież - tylko o zmniejszaniu ryzyka -
zarówno w przypadku chorób, jak i tzw. zdarzeń losowych.

Ewa

548. Data: 2011-11-11 23:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:02:48 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> - bo takiej mocy nie mamy przecież - tylko o zmniejszaniu ryzyka -
> zarówno w przypadku chorób, jak i tzw. zdarzeń losowych.

Ograniczaj zatem.
3-)

549. Data: 2011-11-11 23:09:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-11-11 21:49, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> A nie wiem, czy słyszałeś o tym, ale zwierzęta upadabniają się do swoich
> właścicieli.

Ja nie gryzę, ale ... moja żona !
A tak poza tym - ten młodszy to jest z nieplanowanego chowu wsobnego,
syn brata i siostry. Nerwus jest i świr genetycznie na moje oko.
Jakiś taki zezowaty.
Ale teraz już oba samce (ojciec i syn) wykastrowane, to niby
spokojniejsze i młodej samiczki (mama już zeszła, nagle, cholera wie,
co było nie tak) nie dręczą zanadto, na siebie aż tak nie skaczą,
dogadują się, kto rządzi w którym kącie klatki i o jakiej porze dnia.
Starszy samiec, czyli ojciec - jak tradycyjna świnka - grubszy
przytulas, co ceni sobie święty spokój i delikatne pieszczoty.
Tylko młody taki prowokator, co się na wszystkich rzuca i
jakby trochę nie kuma plemiennych zasad.

Na marginesie: koszty kastracji wielokrotnie wyższe, niż
koszty zakupu samych świnek.

550. Data: 2011-11-11 23:15:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 00:07, Ikselka pisze: