Zoll w sprawie aborcji - polecam!

751. Data: 2011-11-17 17:07:21

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

news:1k41ha5so4a7d.1s3qkww6qd00g$.dlg@40tude.net...

> :-O
> :-O
> :-O
> Że zrobiono komuśkrztywdę? - zaiste, jaka prosta jest polska widopwnia.
>

> Bardzo (BARDZO) optymistyczny film. Ze nie za wesoły? - bo optymizm nie
> musi być zabawny i śmieszny. Jeśli nikt tam nie widzi optymistycznego
> głównego akcentu, sensu - to ja już nie wiem, KTO u nas w Polsce filmy
> ogląda. Rzeczywiście.

Widownia, jak widownia, za to jaka czytelnia :)

Cały film był prze i za. Nie lubię tak silnych środków.
Tak, von Triera też nie lubię.

Sz.

752. Data: 2011-11-17 17:21:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 12:00:07 +0100, Nixe napisał(a):

> "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> I cóż w związku z tym?

> Poważnie? :)

:-D

753. Data: 2011-11-17 17:24:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 13:47:43 +0100, medea napisał(a):

> Nie gorączkuj się tak. Wielu ich, dlatego tak długo liczy.

A co teraz robię?

754. Data: 2011-11-17 17:30:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 16:06:31 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> W DOMU może i tak.

Ale właśnie o domowych kotach gadamy, nie?

755. Data: 2011-11-17 17:32:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 16:12:26 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Widziałem trailer i inne polskie komedie.
> Się nie wybieram. Wolę bardziej wyrafinowany humor.

Chodzę na różne filmy, wyrafinowane i mniej. Zależnie od stopnie
wyrafinowania... twardego życia. Tj zawsze przeciwnie.

756. Data: 2011-11-17 17:32:18

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Ale właśnie o domowych kotach gadamy, nie?

W domu, a nie mieszkaniu (zwłaszcza małym).

Ale w sumie wielkim specjalistą od kotów nie jestem. Za krótki staż
kociarski.

Sz.

757. Data: 2011-11-17 17:34:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 16:14:15 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Renata miała kiedyś dwa koty, które nie do końca za sobą przepadały i w dość
> małym mieszkaniu.
> Zostawianie ich nie robiło im zbyt dobrze.

Nie były zatem z jednego miotu chyba. Moje są. Od urodzenia śpią razem,
trzymają się wtedy za łąpki albo zarzucają sobie wzajemnie łapki na
brzuszki, kiedy nie śpią, to razem wariują, wylizują nawzajem swoje
futerka, pyszczki i uszy, jeden drugiego wzywa, kiedy tylko się od siebie
oddalą, jedzą z jednej miseczki. Są niesamowite, wesołe i w ogóle cudne
przytulaki :-)

758. Data: 2011-11-17 18:07:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 16:54:55 +0100, Nixe napisał(a):

> Kot jest też bardzo dobrym miernikiem świeżości mięsa lub ryby.
> Pies zeżre wszystko, nawet stare i śmierdzące (im bardziej, tym lepiej).

Ponieważ psy to także padlinożercy. Ich odruchy o tym także świadczą -
tarzanie się w padlinie to odruch maskujący - psie perfumy :-)

> A kot ruszy tylko i wyłącznie naprawdę świeże.

Owszem.

759. Data: 2011-11-17 18:11:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 17:25:19 +0100, Nixe napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Uuu, ale na pewno_polskie_? :P
> Mało się naszej produkcji na rynku ostało.

Polskie to dla mnie znaczy wyprodukowane w Polsce, oczywiście. Nie wnikam,
kto ma większość kapitałową - to kryterium odpada. Mam inne: kto ma pracę
dzięki tej produkcji. Stawiam na Polaków.

760. Data: 2011-11-17 18:27:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 17:58:42 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> [...]
>
> Oho, zaroj się zacnie... ;)

Oho, nie.