Zoll w sprawie aborcji - polecam!

741. Data: 2011-11-17 16:16:03

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 12:38:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> Mnie to nawet fascynuje, jak to jest, że taki naród od zawsze przekonany, że
> stworzony do najwyższych celów i w tym przekonaniu się najbardziej
> realizujący, tak się upiera, żeby jakąś komedię urodzić.
> Bo dramaty to nam wychodzą jakoś, za to komedie jakoś nie.

Ja widzę, że najlepiej to komedie wychodzą Żydom...

742. Data: 2011-11-17 16:18:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 12:49:21 +0100, Paulinka napisał(a):

> Świnka morska.

O, to będziesz musiała ochrzcić.

743. Data: 2011-11-17 16:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 04:15:01 -0800 (PST), Ren@t@ napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisała w wiadomości

> Zażółcony jest zadeklarowanym buddystą - więc powinien wierzyć, że
> jest
> właśnie tak jak zacytowałaś.

No ale JA buddystką nie jestem i dlatego własnie mu tłumaczę swój stosunek
do ludzi i zwierząt w ten a nie inny sposób, za pomocą tych cytatów.
Najkrótszy zresztą, jak można. Bo im dłużej tłumaczę, tym żółty mniej
rozumie.

744. Data: 2011-11-17 16:25:19

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Kupuje głównie polskie kosmetyki i środki czystości oraz inne produkty.

Uuu, ale na pewno_polskie_? :P
Mało się naszej produkcji na rynku ostało.

N.

745. Data: 2011-11-17 16:29:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:52:59 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
erzeta.html

> Dzięki za tę imo bardzo precyzyjną odpowiedź. Zastanawiałem się, kiedy
> jawnie sformułujesz

A kiedy formułowałam cokolwiek w tym względzie skrycie?
Czy TY myslisz nad uzytymi słowami, czy nie bałdzo?

> tę 'klamrę spinającą' twoje obserwowane postawy
> i jak wyraziście to zrobisz. Jeszcze do tego wrócę.
> Na chwilę obecną powiem tylko, że ucieszyła mnie w tym wszystkim
> informacja, iż wewnątrz KK istnieje tu konflikt

Na pewno nie.

> i dyskusja
> (przynajmniej jeśli chodzi o stosunek do zwierząt) - czyli, że
> temat jest żywy, są szanse na rozwój w różnych kierunkach.

Dyskusja dotyczy jak wszędzie - ZNĘCANIA się nad zwierzętami. Ja tego nie
praktykuję.

746. Data: 2011-11-17 16:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 14:36:13 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Przecież nie chodzę na takie filmy ;)

Ale krytykuję :->

747. Data: 2011-11-17 16:38:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:03:04 +0100, medea napisał(a):

> "Rewers" był świetny

Nie, nie był.

748. Data: 2011-11-17 16:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:10:26 +0100, Szaulo napisał(a):

> "Edi" - tak, przeźlony.

:-O
:-O
:-O
Że zrobiono komuśkrztywdę? - zaiste, jaka prosta jest polska widopwnia.

Bardzo (BARDZO) optymistyczny film. Ze nie za wesoły? - bo optymizm nie
musi być zabawny i śmieszny. Jeśli nikt tam nie widzi optymistycznego
głównego akcentu, sensu - to ja już nie wiem, KTO u nas w Polsce filmy
ogląda. Rzeczywiście.

749. Data: 2011-11-17 16:44:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:11:10 +0100, kiwiko napisał(a):

> ja nawet do rybek wracałam następnego dnia wieczorem
> przecież to żywe stworzonka całkowicie od nas zależne

Na pewno doceniły, pokiwały ogonkami :-D

na pewno doceniły :-D

750. Data: 2011-11-17 16:58:42

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

[...]

> Ja widzę, że najlepiej to komedie wychodzą Żydom...

Oho, zaroj się zacnie... ;)

Sz.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki