Zoll w sprawie aborcji - polecam!

911. Data: 2011-11-23 09:45:51

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 10:04, Szaulo pisze:

> Dlaczego ciągle chcesz ją jeszcze przekonać? Jaka twoja ułomność każe ci
> to robić?
> (w mniej niż 500 znakach, poproszę)

Szukam luki pomiędzy dobrze dopasowanymi płytkami pancerza.
Miejsca wrażliwego 'naprawdę'. Na przekonanie to raczej
nie liczę. Liczę jedynie na zasianie może jakiejś minimalnej
wątpliwości - która pewnie i tak nie zostanie na grupie
wyrażona.

912. Data: 2011-11-23 09:51:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> nie liczę. Liczę jedynie na zasianie może jakiejś minimalnej
> wątpliwości - która pewnie i tak nie zostanie na grupie

Skoro lubisz syzyfową pracę...

--

Paulinka

913. Data: 2011-11-23 10:05:52

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie liczę. Liczę jedynie na zasianie może jakiejś minimalnej
> wątpliwości - która pewnie i tak nie zostanie na grupie

Przecież już znasz moc racjonalizacji i innych mechanizmów obronnych
rzeczonej. Oraz moc frontu antyikselkowego. To sprawia, że wątpliwość nigdy
się nie pojawi, a już na pewno oczywiście nie publicznie. Poza tym
wątpliwość byłaby może korzystna dla społeczeństwa, ale czy dla samej
Ikselki i jej najbliższych?

Sz.

914. Data: 2011-11-23 10:18:56

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 11:05, Szaulo pisze:
> [...]
> nigdy się nie pojawi, a już na pewno oczywiście nie publicznie. Poza tym
> wątpliwość byłaby może korzystna dla społeczeństwa, ale czy dla samej

Czy ja wiem, czy dobrze znam siłę 'Ciemnej strony mocy' ?
Masz rację, że front antyikselowy jest duży. Ta nierównowaga
w dyskusji ma również negatywny wpływ na jej otwartość.

Wątpliwość czasem pojawia się nocą, we śnie.
Człowiek rano się budzi i nic nie pamięta - ale potem
czyta poranną gazetę i czyta ją już inaczej. A potem
wsiada do tramwaju, patrzy na twarze ludzi - i zwraca uwagę
na zmarszczki, na które wcześniej uwagi nie zwracał.

BTW. Oglądasz 'Bez tajemnic' ?

915. Data: 2011-11-23 10:23:55

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

[...]

> [...]
> wsiada do tramwaju, patrzy na twarze ludzi - i zwraca uwagę
> na zmarszczki, na które wcześniej uwagi nie zwracał.

Czasem się budzi, a czasem się nie budzi.
Czasem, gdy się obudzi, niszczy cały pancerz ochronny i miękkie ciałko
bezkształtnie rozpływa się po ziemi.

> BTW. Oglądasz 'Bez tajemnic' ?

Nie.

Sz.

916. Data: 2011-11-23 10:33:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 11:23, Szaulo pisze:
> [...]
>
> Czasem się budzi, a czasem się nie budzi.
> Czasem, gdy się obudzi, niszczy cały pancerz ochronny i miękkie ciałko
Hmmm ... Dałeś mi do myślenia ...
A jak się ciałko rozpłynie, to co zostaje ?

> Nie.
Trochę szkoda :) Jest materiał do podpierania się
bez zbytniego uzewnętrzniania.
Np. Andrzej na spotkaniach u Jandy - idzie w zaparte,
unika sedna, wije się, wykręca. Pozwala sobie na
bardzo dużo, fantazjuje, atakuje.
A potem zapada noc jedna, druga. Przemija weekend,
a w poniedziałek pojawia się u niego Weronika.
I znów Andrzej zachowuje się profesjonalnie.
Prawie że idealnie, chociaż stąpa bardzo ryzykownie
i czubki palców czasem przez chwilę za kreską.

917. Data: 2011-11-23 10:42:11

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Hmmm ... Dałeś mi do myślenia ...
> A jak się ciałko rozpłynie, to co zostaje ?

[...]

To, co z człowieka wierzącego, który stracił wiarę.
Może być różnie.

Sz.

918. Data: 2011-11-23 10:50:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 11:42, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To, co z człowieka wierzącego, który stracił wiarę.
> Może być różnie.

Hmmm ... Zastanawiam się czasem, co by w podobnej sytuacji
stracił człowiek, który zawsze uważał, że wierzy to stracić
nie może - bo jej nie ma i do niczego mu niepotrzebna.
Myślę, że coś straciłby na pewno, ale co ? Hmmm ...
Może to za trudne dla samej wyobraźni, trza po prostu przeżyć.

919. Data: 2011-11-23 13:34:16

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Aborcja z powodu wady rozwojowej płodu to selekcja niczym nieróżniąca się
> od selekcji do pracy i do gazu przy wagonach w Auschwitz.

Różniąca się. Ale raczej nie podejmuję się dyskusji na ten temat.

N.

920. Data: 2011-11-23 13:37:01

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> Szukam luki pomiędzy dobrze dopasowanymi płytkami pancerza.

A to byś musiał chyba własnoręcznie palcyma w realu wymacać.
W necie o wiele łatwiej jest przedstawiać poglądy w sposób kategoryczny.
W realu wielu mięknie i czasem nawet zaciekli oponenci padają sobie w
ramiona ;-)

N.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki