Zoll w sprawie aborcji - polecam!

941. Data: 2011-11-23 20:08:40

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:46:53 +0100, zażółcony napisał(a):

> BTW, na tej samej zasadzie: każde naturalne poronienie na wczesnym
> etapie (jeszcze przed zagnieżdżeniem zarodka) to nic innego, jak
> nieumyślne spowodowanie śmierci i kobieta powinna iść pod sąd

O nie, mój drogi, ze mną taki numer nie przechodzi.

942. Data: 2011-11-23 20:09:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:48:17 +0100, zażółcony napisał(a):

> Mnie się wydaje, że Ikselka działała ironicznie, chcąc
> przekazać coś głębszego, ale w zasadzie to ani trochę
> nie jestem tego pewien:)

Raczej bądź.

943. Data: 2011-11-23 20:12:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 15:12:16 +0100, Nixe napisał(a):

> Nie. Ustaliłyśmy na razie, że zygota jest żywa.

Niczego nikt nie ustalił, po prostu ludzka zygota jest człowiekiem.
Można temu FAKTOWI zaprzeczać, od niego uciekać - a i tak jest on
niezmienny, obiektywny i niezależny od żadnych ocen.

944. Data: 2011-11-23 20:14:08

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajg9a$f5v$7@node2.news.atman.pl...

> Dzisiaj mi ksiądz powiedział, że z in vitro rodzą się potworki, które w
> następstwie będą płodzić kolejne potworki. Ustaliliśmy protokół
> rozbieżności. Na szczęście bardzo przytomny człowiek, zrozumiał, że w ten
> deseń nie ma sensu ze mną rozmawiać.

Mam nadzieje, ze zdementujesz za chwile, tak jak z tym chrztem co to nie
moglas zalatwic, bo byly przeszkody, ale tak naprawde to nie zaczelas
zalatwiac.

945. Data: 2011-11-23 20:20:29

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:06, Ikselka pisze:

> Nie.

Tak.

N.

946. Data: 2011-11-23 20:21:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Mam nadzieje, ze zdementujesz za chwile, tak jak z tym chrztem co to nie
> moglas zalatwic, bo byly przeszkody, ale tak naprawde to nie zaczelas
> zalatwiac.

Uważasz, że kłamałam?
Rozmawiałam z nim dzisiaj.

--

Paulinka

947. Data: 2011-11-23 20:21:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:08, Ikselka pisze:

> O nie, mój drogi, ze mną taki numer nie przechodzi.
tak, jak ze mną (z nami) ten z Auschwitz ...

948. Data: 2011-11-23 20:23:24

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:12, Ikselka pisze:

> Niczego nikt nie ustalił, po prostu ludzka zygota jest człowiekiem.
> Można temu FAKTOWI zaprzeczać, od niego uciekać - a i tak jest on
> niezmienny, obiektywny i niezależny od żadnych ocen.

Ale to chyba tylko w Twoim prywatnym matrixie :)

N.

949. Data: 2011-11-23 20:24:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:54:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> A jakie ma to znaczenie w dyskusji o wyborze pomiędzy życiem dziecka a
> własnym?
> Miałaś w ogóle jakiś wybór? Musiałaś urodzić przez c.c. dla dobra
> dziecka i swojego własnego.

CC było dla mnie bezpośrednim zagrożeniem ze względu na serce. W jego
wyniku JA mogłam umrzeć.

950. Data: 2011-11-23 20:28:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> CC było dla mnie bezpośrednim zagrożeniem ze względu na serce. W jego
> wyniku JA mogłam umrzeć.

Raczej nie było wyjścia. Nie da się być ciężarną przez całe życie.
Dziecku cesarskie cięcie je uratowało. Zupełnie inna bajka.

--

Paulinka

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki