Re: redart - pytania o podstawy

121. Data: 2009-08-28 21:21:00

Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:h79hc3$kqq$1@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Fajno faceci, ci geje. Piszą wprost, nie owijają w egipską bawełnę, że
> szukają miłości swojego życia, tylko po to, żeby zaliczyć kolejną dupę.

No to na co czekasz? Chcesz adres?

pozdrawiam

Chiron

122. Data: 2009-08-28 21:22:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> ZaQrzyła.

Przynajmniej mam co, a i religia mi nie zabrania.

Qra

123. Data: 2009-08-28 21:22:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co to miało być? Analiza tekstu medei? :)

Tak

pozdrawiam

Chiron

124. Data: 2009-08-28 21:22:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Fajno faceci, ci geje. Piszą wprost, nie owijają w egipską bawełnę, że
> szukają miłości swojego życia, tylko po to, żeby zaliczyć kolejną dupę.

Qra a co Ci tak nerwy puszczają? Nie poznaję koleżanki.
A propos teorii Chirona, że geje to banda rozwiązłych seksualnie
niewyżytych osobników, to powiem szczerze, nie trzeba wchodzić na żadne
portale randkowe, żeby jakiś goły tyłek gorącej 18-stki oferującej to i
owo nie wyskoczył. To w internecie stało się powszechne, homoseksualnych
ofert na popularnych portalach nie znajdziesz.

--

Paulinka

125. Data: 2009-08-28 21:22:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
html

> No widzisz- to jeszcze przestań mnie podziwiać- i będzie ok.

Podziwiam Twoją naiwność, a to nie koliduje z Twoim dyletanctwem.

michał

126. Data: 2009-08-28 21:23:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Qro- nie nadinterpretuj. Nie mam tego typu ciągotek. Jestem zadowolonym
> mężem. Poważnie.

A gdybyś nie miał partnerki, to byłoby to dla Ciebie erotycznie
interesujące?

--

Paulinka

127. Data: 2009-08-28 21:28:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

html

> Podziwiam Twoją naiwność, a to nie koliduje z Twoim dyletanctwem.

Teraz z kolei jesteś zmierzły, jak drapujesz się na "ałtorytet". Poza tym-
napisałeś, że podziwiasz MNIE, a nie coś we mnie. No cóż- nie widzisz
różnicy- Twój problem...

pozdrawiam

Chiron

128. Data: 2009-08-28 21:33:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Dawanie dzieci homoseksualistom jest złe- z wielu powodów.

Taaa... wykluczasz lesbijki z kółka homoseksualian?

Qra, resztę czytałam, coś tam nabrzdąkałam

129. Data: 2009-08-28 21:34:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <r...@t...op.pl> tak oto plecie:

> Eeee ... A co to znaczy osoba oświecona ?
> No jego miecz świecił, to się zgadza ...
> Ale to były efekty specjalne tylko, wiec pewnie nie o to Ci chodzi ...
> ;)))
> Czemu Ty mnie pytasz o filmy dla dzieci ? :)))
> Już mówiłem: dzieci potrzebują Darka Vadera.
> Ale to dzieci ... A Ty ?

Dark Vader był świet(l)ny! Wiedział, wybrał. Konsekwencje poniósł. Dlatego
też chociażby dzieci go potrzebują.

Qra

130. Data: 2009-08-28 21:36:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h79igf$gdf$2@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> Qro- nie nadinterpretuj. Nie mam tego typu ciągotek. Jestem zadowolonym
> mężem. Poważnie.

A gdybyś nie miał partnerki, to byłoby to dla Ciebie erotycznie
interesujące?

To, co wiem napewno: samo zainteresowanie erotyczne to dla mnie naprawdę
bardzo mało. Seks bez miłości dla mnie to forma...onanizmu.
pozdrawiam

Chiron

Re: redart - pytania o podstawy
dobranoc