Re: redart - pytania o podstawy

461. Data: 2009-09-17 08:17:34

Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

462. Data: 2009-09-17 08:21:23

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie postrzegają człowieka w człowieku. Dla takich osób
> drugi człowiek jest przedmiotem, a nie podmiotem.

Przeszukałem cały folder w poszukiwaniu postów, w których
robakks pisze 'nie mogę'.
Ten jest jedyny.
Wychodzi na to, że miłośnik mądrości jest niewolnikiem tylko jednej rzeczy:
Niewolnikiem tradycji cytowania zdań wyrwanych z kontekstu,
będącej normą w wykrzywionym (łac curve) społeczeństwie
oszołomów (w kulturze ludowej zwanych krzywymi synami ).

463. Data: 2009-09-17 08:32:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 09:23, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> Ludzie wpadają w pułapkę ufności i giną psychicznie jak ćmy w ogniu.
> Tracą to coś co stracił mityczny król Midas gdy wszystko czego dotknął
> zamieniało się w złoto. Ty wiesz co stracił Midas i czego zazdroszczą
> Tobie te osoby, które już tego nie mają.

Zauwaz, ze do pewnych spostrzezen dochodzi sie latami.
Dlaczego wiec piszesz, JUZ tego nie maja?
Byc moze te osoby nie maja tego JESZCZE.
:)
I NIKT im nie jest w stanie opowiedziec, jak to jest,
ani pokazac, jak to jest i o co chodzi.
Bo KAZDY musi przezyc swoje zycie sam, i sam
wyciagac z niego odpowiednie wnioski.

A przyszle pokolenia i tak nie beda sie ogladac
na nasze madrosci, gdyz tempo rozwoju ludzkosci
wyznacza coraz to nowe kierunki, pakuje do glow
coraz to nowe memy. Co wcale nie znaczy, ze
z naszego punktu widzenia lepsze.

Ale to CALY CZAS jest tylko moj, Twoj, czy XL,
czy Aichy lub Michala, punkt widzenia.

> Są jak zombi żywomartwi... :)

Nie wpadles na to, ze mozliwe jest,
iz to TY ich nie rozumiesz?

> pozdrawiam serdecznie :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Pozostaje w usmiechach.
:)

464. Data: 2009-09-17 09:20:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> cieszą się, gdy poprzez zawiły rebus nowomowy uda się im dokuczyć
> komuś w rozmowie jakąś zakamuflowaną szpileczką, która ma na celu
> nie tylko ogłupienie rozmówcy i nie tylko poprawę we własnych oczach
> swojego wizerunku - ale także pokazanie podobnym sobie swojej
> urojonej wyższości, tak jakby zdołowanie drugiego człowieka było
> wartością...
> To osobowości psychopatyczne (bezduszne) rozumujące, a nie
> rozumiejące - a więc wyrachowane. Takie osoby wszystko kalkulują
> z premedytacją pod siebie (kliniczna ksobność). :)

Wpisywać się mają alfabetycznie czy miastami?

Qra

465. Data: 2009-09-17 10:03:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Najpierw chichocząc, potem zapominając.

> Qra, radosny alzheimer

Nie będzie Niemiec łachotał nam Qry!
Tym bardziej, że nie znane jest jej położenie.

michał

466. Data: 2009-09-17 10:05:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> "Ból głowy trwający 17 miesięcy to nie ból głowy. Idź do lekarza."
> ;)

Czy to cytat ze mnie? I ani wrotki, ani podpisu? ;)

michał

467. Data: 2009-09-17 10:10:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "XL" <i...@g...pl>

> Ta aleficka m�odzie� wychodowana na paradoksie Epimenidesa
> a wi�c na orzekaniu i pieniactwach, pom�wieniach i urojeniach
> nowomowy - bez w�tpienia ma smutny i ubogi "�wiat swojego wn�trza",
> pusty �wiat egoizmu, zach�anno�ci, ��dz, chuci, pop�d�w
> - samotny �wiat narcyz�w wiecznie g�odnych, ale bez mo�liwo�ci
> zaspokojenia tego g�odu uczu� zepchni�tych do pod�wiadomo�ci
> lub wypalonych systemowo w procesie chodowania szczur�w
> do wy�cigu szczur�w. :-)
> Nie ma "to tamto": dzieci postmoderizmu s� �a�osne - co wida� i czu�...
:)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>ďż˝<~
> mi�o�nik m�dro�ci

Ten smutny starowina wychowany na pomówieniach i bigosie w głowie,
nawet nie widzi że napisaŁ projekcję.

468. Data: 2009-09-17 14:13:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Czy to cytat ze mnie? I ani wrotki, ani podpisu? ;)

Nie, z wielkiej księgi bezradnych męskich szowinistów ;)
Tym samym dalsze zarzuty zostają oddalone.

--
Pozdrawiam - Aicha

469. Data: 2009-09-17 15:13:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com>
l.googlegroups.com...

> [...]
> coraz to nowe memy. Co wcale nie znaczy, ze
> z naszego punktu widzenia lepsze.
>
> Ale to CALY CZAS jest tylko moj, Twoj, czy XL,

Chyba najlepszą formą odpowiedzi będzie przypowieść, bynajmniej
nie po to by "na siłę" przekonywać Cię do moich racji, ale po to
by ułatwić Ci zrozumienie mojego zdania - dlatego nie powołam się
na historyczne przypadki kształtowania osobowości psychopatycznych
takich jak janczarzy, czy HitlerJugend, lecz podam przykład
"z życia wzięty".wymyślony na poczekaniu dla potrzeb tej rozmowy.
nowelka:
Ania była dziewczynką wrażliwą i nieśmiałą. Wstydziła się okazywać
swoje uczucia nie tylko względem znajomych czy rówieśników, ale
nawet w stosunku do swoich najbliższych. Jej przyjaciółką i powiernicą
była lalka przytulanka. To jej właśnie i tylko jej zdradzała swoje
najtajniejsze sekrety i najbardziej skryte myśli. Z nią płakała
i z nią przeżywała chwile radości.
Pewnego razu ojciec powiedział tak:
"Tak nie może być żeby taka duża dziewczynka bawiła się lalkami."
Wziął zabawkę i na oczach dziecka rozerwał ją na strzępy.
W Ani coś pękło. Ojciec zabrał jej coś, ale nic nie dał w zamian.
Z dziecka wyrosła na kobietę, lecz do końca życia była już sama,
bo choć kręcił się wokół niej świat, to przecież był to już świat
bez miłości, przyjaźni i serdeczności.
Samotna w tłumie nie z własnej winy.
Samotna nieuleczalnie.
. . .
Uprościłem tę opowiastkę, bowiem zabijanie człowieka w człowieku
na ogół nie jest jednorazowym incydentem, ale zależało mi by pokazać
nieodwracalność pewnych psychicznych procesów odczłowieczania...
Oczywiście możesz mieć inne zdanie, lecz nie zmienią teorie
prawdy znanej od dawna: psychopatia jest nieuleczalna.
Można poskromić złe narowy i powstrzymać zwierzęce instynkty,
ale odbudować serdeczności już się nie da. To będzie udawanie.
"Dzban pękł i po ptokach".

PS.
Zadajesz mi pytanie czy mozliwe jest, abym to ja ich nie rozumiał.
Dlaczego miałbym ich nie rozumieć? Przecież są przewidywalni.
Bez żadnych skrupułów oddadzą własną matkę do przytułku
gdy już przestanie być potrzebna. W imię czego mieliby
utrzymywać darmozjada, który zabiera czas i pieniądze?
Ty ich Hanko nie rozumiesz??? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
- -
Waza piękna z białej porcelany za jedyne 30 zł. Splusowałem u swojej
lepszej połówki, a mamuśka w niedzielę zje rosołek jak przystało. ;)

470. Data: 2009-09-17 15:20:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Moj post opowiadal o MOICH pogladach na zycie.
> Wiem, ze nie da sie RZECZOWO odpowiedziec
> na cos, co, bywa, nie miesci sie w glowie.
> Sieganie po glupie cipy z braku argumentow,
> jakiez to wysublimowane :)
> Ale, przyznaje, jak najbardziej w Twoim stylu.

Ikselka jak zwykle dowolnie przestawia kotu przód na tył.

michał

Re: redart - pytania o podstawy
dobranoc
Dla Vilar