Re: renta rodzinna

From: "kubeczka" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: renta rodzinna
Date: Mon, 27 Apr 2009 18:21:03 +0000 (UTC)

milandau <m...@b...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie do grupowiczow, otoz mam I grupe inwalidza, pobieram rente
> socjalna+zasilek pielegnacyjny, przekroczylam juz 40 lat, czy bedzie mi
sie
> nalezala renta rodzinna w wysokosci 80% po rodzicach?
> pozdrawiam grupe
> milandau

"Do renty rodzinnej mają prawo: dzieci własne, dzieci drugiego małżonka,
dzieci przysposobione - do ukończenia 16. roku życia lub 25. roku życia,
jeśli się uczą oraz bez względu na wiek, jeśli stały się całkowicie
niezdolne do pracy przed 16. rokiem życia lub w czasie nauki w szkole do
ukończenia 25. roku życia. Jeżeli dziecko osiągnęło 25 lat będąc na ostatnim
roku studiów w szkole wyższej, prawo do renty przedłuża się do zakończenia
tego roku studiów." Tą informację skopiowałam ze strony ZUSu.

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla