Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie

131. Data: 2004-05-07 22:27:13

Temat: Re: rofl
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10011DA166@jplwan
t003.jasien.net pisze:

> [...]

Wiec autor "Zycia bez pieczywa" konfabuluje. Czytalem pelen tekst tej pracy
i nie przypominam sobie, by grupy wydzielane byly ze wzgledu na udzial
tluszczu w diecie, a pamiec mam raczej dobra. Skoro badany byl wplyw
blonnika, to podzial opieral sie na jego ilosciach. BTW: w ktorym roku Lutz
napisal/wydal swoja ksiazke?

> To wiele wyjaśnia. Krysia nie konfabuluje, tylko powołuje się na
> pozycję, która nie istnieje. Tak też można.

:)))

> Karola (ale fajny wieczór)

Prawda? A juz myslalem, ze nie spotka mnie nic zabawniejszego, niz moje
dzisiejsze (juz wczorajsze w zasadzie) wyjscie na miasto w szortach i
koszulce z krotkim rekawem* :)

(* "troche" wialo)

132. Data: 2004-05-07 22:53:54

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze:

> Wiec autor "Zycia bez pieczywa" konfabuluje.

:)

> [...]
> tluszczu w diecie, a pamiec mam raczej dobra. Skoro badany byl wplyw
> blonnika, to podzial opieral sie na jego ilosciach. BTW: w ktorym roku

W 2000 r.

> :)))

:) Masz rację, fajny.

> [...]
moje
> dzisiejsze (juz wczorajsze w zasadzie) wyjscie na miasto w szortach i

Dobrze, ze chociaż szortów nie zapomniałeś... ;>

:) No widzisz? I więcej już mnie do KF-a nie wsadzaj, bo kto Ci
dostarczy
tyle rozrywki, jak ja? ;]

Krystyna

133. Data: 2004-05-08 05:43:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Powiedzmy tak, nie czytałeś prawdopodobnie różnych,
> nazwijmy to dyplomatycznie, nieaktualnych wiadomości
> jakimi Leszek zarzucił usenet w ostatnich kilku latach.

Rzuciłeś oskarżenie pod moim adresem. Poproszę grzecznie o uzasadnienie.
Proszę wymienić wszystkie nieaktualne wiadomości jakie podałem. Jeżeli tego
nie zrobisz, to jesteś zwykłym oszczercą.

> Gwoli sprawiedliwości należy dodać, że jest coraz lepiej
> ale nie wiesz ile to prostowania było przez te wszystkie lata :)

No ile?
Może jeszcze wyliczysz % w stosunku do ilości napisanych postów?

Pozdrawiam
Leszek

134. Data: 2004-05-08 08:26:02

Temat: Re: Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak byś widział na czym niektórzy ludzie jadą, mnie
> np. w Krakowe odpadło siodełko w zeszłym roku :)

hmmm
to tak na zachętę napisałeś?;-)
że zapytam- i jak wrażenia z dalszej jazdy? bo przecież
kontynuowałeś?;-)))

pzd. Wiedzma:-) mooocno zaciekawiona:-)

135. Data: 2004-05-08 09:04:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> no właśnie, ale zgodnie z naukami "proroka" wybiera się te fragmenty,
które
> jemu pasują i to jest wiedza, a to co nie pasuje to są "poglądy";))) Tak
> optymalni manipulują wszystkimi źródłami, a Krysia przeszła dobre
szkolenie.

to nie manipulacja to jest hermeneutyczne podejście do biochemii harpera w
tym wypadku

136. Data: 2004-05-08 09:08:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7gt68$60c$1@news.onet.pl...

> A co, mam sobie kupić Stryera? Po pierwsze - nie jest tani, po drugie
> - nie widzę potrzeby dalszych poszukiwań, po trzecie - pewnie za kilka
> lat wyjdzie następne wydanie z nowszymi osiągnięciami naukowymi.

to się nazywa światły umysł

137. Data: 2004-05-08 12:45:23

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@T...pl> napisał w wiadomości

> hmmm
> to tak na zachętę napisałeś?;-)

Jakby co to jest edycja w Jastrzębiej Górze
i przepiękna trasa w 3mieście.

> że zapytam- i jak wrażenia z dalszej jazdy? bo przecież
> kontynuowałeś?;-)))

Nawet nie chce się domyślać czego się spodziewałaś ;)
Resztę trasy jechałem na stojąco, dotarłem po dekoracji,
mety jeszcze nie zwinęli ;)

> pzd. Wiedzma:-) mooocno zaciekawiona:-)

Wybacz, że Cię rozczarowałem. :))

pozdrawiam Chaciur

138. Data: 2004-05-08 12:46:28

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Rzuciłeś oskarżenie pod moim adresem. Poproszę grzecznie o uzasadnienie.
> Proszę wymienić wszystkie nieaktualne wiadomości jakie podałem.

Czy Ty to piszesz poważnie? Przecież tym jest upstrzony cały usenet,
jesteś równie płodny co nierzetelny.

> Jeżeli tego nie zrobisz, to jesteś zwykłym oszczercą.

A Ty się ugryź w ucho, jeśli tego nie zrobisz to jesteś hipopotamem.

Oto owoc kwadransa jaki poświęciłem Twojej tfurczości,
więcej nie wytrzymam, wybacz:

http://tinyurl.com/26kop
Przypomnij sobie jak dietę optymalną ssałeś z piersi mamusi. I nie
przeszkadzało Ci, że tłuszczu do białka i cukru było jak 3 do 1 i do 0,5.
I nie przeszkadzało Ci, że tłuszczyk był bardzo nasycony.

http://tinyurl.com/2owa9
Okazuje się więc, że małpy są
bardzo sprawnymi drapieżnikami dojadającymi sobie owoce i liście.

http://tinyurl.com/2lm7p
Ciekawym jest fakt, że u sportowców już podczas rozgrzewki ulegają spaleniu
zapasy glukozy i organizm przechodzi na spalanie kwasów tłuszczowych.

http://tinyurl.com/2bl83
Glukoza jednak u opty jest zużywana do celów pozaenergetycznych.

http://tinyurl.com/3dw7m głodówka

http://tinyurl.com/249l9
Błonnik gnije w jelitach, bo nie jest trawiony. Gnijący błonnik organizm
stara się usunąć jak najprędzej. I to jest to cudo z szybszą perystaltyką.

> No ile?
> Może jeszcze wyliczysz % w stosunku do ilości napisanych postów?

Nie pomyliłeś mnie z GUS?

pozdrawiam Chaciur

139. Data: 2004-05-08 14:45:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c7gtt4$amc$1@inews.gazeta.pl...

> LOL. "W ferworze szukania" rzucila to ta sama osoba, ktora pozniej
> tlumaczyla, ze praca i porady dietetyczne to jedno, a pisanie z domowego
> komputera na grupy dyskusyjne to cos calkiem innego.

a co się dziwisz za co sobie kupi wille z basenem i chyba tojote lub honde
nie pamiętam dokładnie.
za porady w necie nikt nie płaci więc można ściemniać do woli pamiętając
przy tym aby umówić się na wizytę do arkadii.

140. Data: 2004-05-08 15:32:51

Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, że Cię rozczarowałem. :))

a gdzie tam:-)
rozczarowałbyś, gdybyś nie kontynuował;-)
pzd. Wiedzma:-)

MM- sałatka grecka
Kaszanka w MM?
witam serdecznie:-)))