Re: rofl

From: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: rofl
Date: Sat, 8 May 2004 14:46:28 +0200

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c7hrpi$eov$1@absinth.dialog.net.pl...

> Rzuciłeś oskarżenie pod moim adresem. Poproszę grzecznie o uzasadnienie.
> Proszę wymienić wszystkie nieaktualne wiadomości jakie podałem.

Czy Ty to piszesz poważnie? Przecież tym jest upstrzony cały usenet,
jesteś równie płodny co nierzetelny.

> Jeżeli tego nie zrobisz, to jesteś zwykłym oszczercą.

A Ty się ugryź w ucho, jeśli tego nie zrobisz to jesteś hipopotamem.

Oto owoc kwadransa jaki poświęciłem Twojej tfurczości,
więcej nie wytrzymam, wybacz:

http://tinyurl.com/26kop
Przypomnij sobie jak dietę optymalną ssałeś z piersi mamusi. I nie
przeszkadzało Ci, że tłuszczu do białka i cukru było jak 3 do 1 i do 0,5.
I nie przeszkadzało Ci, że tłuszczyk był bardzo nasycony.

http://tinyurl.com/2owa9
Okazuje się więc, że małpy są
bardzo sprawnymi drapieżnikami dojadającymi sobie owoce i liście.

http://tinyurl.com/2lm7p
Ciekawym jest fakt, że u sportowców już podczas rozgrzewki ulegają spaleniu
zapasy glukozy i organizm przechodzi na spalanie kwasów tłuszczowych.

http://tinyurl.com/2bl83
Glukoza jednak u opty jest zużywana do celów pozaenergetycznych.

http://tinyurl.com/3dw7m głodówka

http://tinyurl.com/249l9
Błonnik gnije w jelitach, bo nie jest trawiony. Gnijący błonnik organizm
stara się usunąć jak najprędzej. I to jest to cudo z szybszą perystaltyką.

> No ile?
> Może jeszcze wyliczysz % w stosunku do ilości napisanych postów?

Nie pomyliłeś mnie z GUS?

pozdrawiam Chaciur