Re: róża dzika - rosa rugosa - stratyfikacja nasion

Data: 2005-11-02 19:38:00
Temat: Re: róża dzika - rosa rugosa - stratyfikacja nasion
Od: "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com>

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dka5ge$1m8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com> napisał w
> wiadomości news:2ac2e$435f552d$3eb35fc8$18845@news.chello.pl...

> Patyczki w ziemi ;-) liczę na brak mrozów .
> Potem utnę jeszcze do zadołowania i wkopania wiosną
> jak polecałaś :-)
> --
>
> Pozdrawiam :-) pithal

-:))
Mrozy zapowiadają dopiero na przełomie stycznia i lutego.....
W zeszłym roku o tej porze robiłam sadzonki z ....lawendy, bardzo głęboko
powsadzałam do ziemi i zostały tak na zimę bez żadnej ochrony. Na wiosnę
zaczęły wypuszczać listki,..... i rosną . I już są z nich spore krzaczki.
Pozdrawiam,
Ela Łuczńska
ps
bardzo łatwo ukorzeniają się tawułki japońskie