rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen

1. Data: 2003-03-17 16:55:54

Temat: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z was korzystala z tych preparatow sally hansen? chce sprobowac,
ale widzialam w sklepie z 5 rodzajow i nie wiem czym one sie roznia.

sa tez w ofecie kremy do depilacji twarzy, ale strasznie sie boje, ze po tej
depilacji zacznie rosnac wiecej...czy ktoras z was tego uzywala?...

1. Data: 2003-03-17 23:03:22

Temat: Re: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" napisał w wiadomości

> [...]
tej
> depilacji zacznie rosnac wiecej...czy ktoras z was tego uzywala?...

Ja używam kremu do rozjaśniania włosków na twarzy Sally Hansen (Cream Hair
Bleach-Face) od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Efekt rozjasnienia
jest bardzo dobry, naturalny (mówię o rozjasnianiu tzw. wąsików) i u mnie
utrzymuje się około 3 tygodni. Kremik jest przy tym bardzo wydajny. Różne
rodzaje kremu są do różnych części ciała. Co do preparatów do depilacji to
nie wiem, bo nie używałam, Myślę, że zapewniają one krótkotrwały
efekt-depiluja przecież tylko wystający nad skóre włos i to bez cebulki, a
więc włosek wychodzi pewnie juz po kilku dniach.

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-03-18 15:57:33

Od: "Diaz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest bardzo dobry, naturalny (mówię o rozjasnianiu tzw. wąsików) i u mnie
> utrzymuje się około 3 tygodni.

Tzn ze za 3 tygodnie one odrastają czy co ze pozniej znow są ciemne???

1. Data: 2003-03-18 23:10:13

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn ze za 3 tygodnie one odrastają czy co ze pozniej znow są ciemne???

Wyrasta wiele nowych włosków i pojawiają sie ciemne części starych
rozjaśnionych, po 3 tygodniach zaczyna to już być widoczne (tzn. meszek jest
ciemniejszy).
Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-03-19 08:04:37

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> Wyrasta wiele nowych włosków i pojawiają sie ciemne części starych
> rozjaśnionych, po 3 tygodniach zaczyna to już być widoczne (tzn. meszek
jest
> ciemniejszy).

A ile to kosztuje? Czy mozna to dostac np. w zwyklych drogeriach?

> Pozdrawiam, Pola

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-19 15:22:10

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile to kosztuje? Czy mozna to dostac np. w zwyklych drogeriach?

około 30 złotych, można dostać w zwykłych drogeriach, ja ostatnio kupilam w
Warszawie w drogerii pod dworcem centralnym obok sklepu Rema 1000, widziałam
też w różnych innych drogeriach.

Pola

1. Data: 2003-03-20 20:52:21

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> około 30 złotych, można dostać w zwykłych drogeriach, ja ostatnio kupilam
> Warszawie w drogerii pod dworcem centralnym obok sklepu Rema 1000,
widziałam
> też w różnych innych drogeriach.

kupilam, mam nadzieje, ze to w koncu TO, bo na wosk tracilam duzo kasy i
czasu...
a ktory ty wybralas, bo bylo z 5 rodzajow i nie bardzo wiedzialam, czy sie
roznia, poza pojemnoscia i cena. ja kupilam taki tylko do twarzy, bo byly
jeszcze takie jednoczesnie do twarzy, rak, nog, ramion.

nie wiesz, czy ten krem mozna uzyc na pieprzyk? nic na ulotce nie
napisali...

1. Data: 2003-03-23 20:53:47

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzylam tego preparatu - rewelacja!!!! wloski sa nadal, ale...niewidoczne!!!!
po I razie jestem zachwycona, zobaczymy jak dalej to bedzie wygladalo:)

1. Data: 2003-03-24 08:37:43

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktoras uzywala preparatow do rozjasniania wloskow na innych czesciach
ciala niz twarz? Chodzi mi o rece. W moim przypadku depilacja nie przynosi zbyt
dobrych efektow. Wloski bardzo szybko odrastaja. Sam zabieg jest bolesny. Nie
umiem wydepilowac calych rak tak, zeby nie miec siniakow.
Jesli stosowalyscie to napiszcie czy daje to jakies efekty. Czy wloski staja
sie slabsze? Czy te preparaty moga uczulac? Wlasciwie to kazdy kosmetyk moze
uczulic, ale chodzi mi o to czy te preparaty sa tak mocne jak np. kremy do
depilacji? (Po kremach do depilacji dluzej zajmuje mi leczenie wysypki niz
cieszenie sie z efektu.)

YR - nowa oferta wysylkowa
farba dla blondynki
Problem z wlosami