Data: 2009-05-28 07:09:21
Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
Od: ZbyszekZ <z...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
On May 28, 8:38 am, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:f443f1cc-0475-42ad-b08c-659cb49d7d0f@
z19g2000vbz.googlegroups.com...
>
> >Witam,
> >W mojej wspólnocie powstał problem polegający na ustaleniu kosztów
> >wyzowu śmieci przypadających na lokal. Wspólnota otrzymuje jeden
> >rachunek za opróżnianie śmietnika (za ilość opróżnionych kontenerów).
> >Mamy dwie możliwości rozliczenia tych kosztów pomiędzy lokale:
>
> A najlepiej to zatrudnic czlowieka siedziacego caly czas przy smietniku i
> liczacego kazdemu weyrzucone worki, ponadto pilnowalby on czy ktos obcy wam
> nie dorzuca.
Niezły pomysł. Ale pensję tych śmietnikostróżów (dyżur całodobowy, na
trzy zmiany, więc na jeden śmietnik trzeba liczyć 4 osoby) to jak
rozliczyć pomiędzy członków:
a. wg metrażu
b. wg ilości mieszkańców
c. wg średniej pensji prezesa
d. po uważaniu
e. opłata za każde wyrzucenie
Jeszcze tylko taka uwaga, że muszą być dobrze wynagradzani bo inaczej
za marne grosze będą pozwalać na wyrzucanie śmieci tym z innego
bloku :-)
--
ZZ@private
|