Re: roztrzesione rece

Data: 2008-04-29 13:45:15
Temat: Re: roztrzesione rece
Od: "js" <p...@p...onet.pl>

> Użytkownik "js" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W większości suplementów jest aspartam.
> W coli light też.
> Przeczytaj objawy. Pasują do twoich.
> jangr

Ok zupelnie mozliwe mozliwe ze to od pepsikoli ale moj glowny problem
to teraz jest nie tyle czy to to (bo nie widze jak mialbym to
sprawdzic) tylko jak sie wyleczyć tj jak spowodowac zeby moje rece
i nogi nie zglaszaly mi takich problemów i bym WROCIL do dobrej formy
fiz i sampoczucia fiz - pepsi juz NIE PIJĘ od paru miesiecy ale pamietam
jak ostatnio pilem to na drugi dzień te moje poranne dziwne bóle byly
mocniejsze - teraz juz jednak nie chce tego testowac - ale mozliwe ze to
to choc nie wiem czy aspartam czy kofeina czy calosc naduzywania pepsikoli
czy jeszcze cos inneg0

js