Re: rozwod

Data: 2002-02-26 14:50:36
Temat: Re: rozwod
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl>

Użytkownik "rrenntoonn" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:a5e48q$sv1$1@news.tpi.pl...
> Studiujesz psychologie i stosunki kojarza ci sie z jednym tylko ?

Studiować już skończyłam. A jakie inne stosunki są w małżeństwie ważniejsze
niż seksualne? I akurat tych dziecko nie może uczyć się przez naśladownictwo
:). Zaś innego rodzaju stosunki: towarzyskie, przyjacielskie, zawodowe,
ekonomiczne, macierzyńskie, ojcowskie - widzi również poza domem.

> Pewnie jakis staroswiecki uniwerek pedaly i psychopaci :))

A dlaczego staroświecki? Czyżby pedały i psychopaci juz przestali istnieć?
Dorrit