sałatka z małosolnych?

1. Data: 2002-07-08 08:01:37

Temat: sałatka z małosolnych?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze macie jakis przepis na sałatke z małosolnych, mam ich cały słój, a
chciałabym je jakoś ciekawie podać.

czekam niecierpliwie

cherokee

1. Data: 2002-07-08 09:33:13

Temat: Re: sałatka z małosolnych?
Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze macie jakis przepis na sałatke z małosolnych, mam ich cały słój, a
> chciałabym je jakoś ciekawie podać.

Ja do obiadu podaje pociachane malosolne (w kostke), pomidor (w kostke),
natka pietruszki, i mloda surowa cebulka (w kostke). Wszystko doprawione
oliwa z oliwek, sola i pieprzem. Proste i smaczne.

Pozdrawiam,

Niteczka

1. Data: 2002-07-08 10:23:41

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To sie nazywa "salatka chlopska":

Ogorki malosolne i tyle samo ogorkow swiezych w plasterkach, ugotowane mlode
ziemniaki - pokroic w gruba kostke, drobno posiekana mloda cebula ale juz te
biale czesci, duzo koperku, sol, cukier, pieprz, majonez i smietana (troche,
smak majonezu nie moze sie wybijac), troche octu winnego.
Bardzo dobre do grillowanych mies.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-08 12:28:44

Od: Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> To sie nazywa "salatka chlopska":

He, he - nie dalej jak ze dwa miesiące temu (strzelam) ta sama sałatka
pojawiła się na grupie pod nazwą Kartofelsalat. Zwał, jak zwał - mnie
smakuje najlepiej z frankrurterkami :)

Pozdrowienia
Jarek

1. Data: 2002-07-08 12:39:40

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> He, he - nie dalej jak ze dwa miesiące temu (strzelam) ta sama sałatka
> pojawiła się na grupie pod nazwą Kartofelsalat. Zwał, jak zwał - mnie
> smakuje najlepiej z frankrurterkami :)

ale małosolnych tu nie ma ;-)

Waldek

1. Data: 2002-07-08 12:50:11

Od: Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:
> ale małosolnych tu nie ma ;-)

Ale były konserwowe :)

Pozdrowienia
Jarek

1. Data: 2002-07-08 12:50:28

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niteczka <n...@r...pl> napisał(a):

> Wszystko doprawione oliwa z oliwek, sola i pieprzem. Proste i smaczne.

albo aceto balsamico; ja mogę aceto balsamico do wszystkiego :-)

turecky

1. Data: 2002-07-08 17:37:03

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agc1ua$b4l$...@f...man.torun.pl...

> Ale były konserwowe :)
>
> Pozdrowienia
> Jarek

;O)), no tak, dwa tygodnie mnie nie bylo i juz mam zaleglosci! Ale, drogi
Jarku, roznica z pozoru mala, w smaku i charakterze salatki ogromna. Tak jak
ogromna jest roznica pomiedzy ogorkami konserwowymi i naszymi jedrniutkimi,
pachnacymi ogoreczkami malosolnymi. Poza tym dobrze mi znana z kuchni
niemieckiej, z ktorej duzo zaadaptowalam do swojej, bo z tym krajem mam dosc
scisle kontakty i powiazania; nie zawiera swiezych ogorkow i koper tylko w
zaleznosci od woli autora. Plywa tez dosc wyraznie w majonezie. Salatka
"chlopska" natomiast jest bardziej soczysta od soku ze swiezych ogorkow i
majonezu zmieszanego ze smietana ma malutko, powiedzmy dwie lyzki na kg
skladnikow. Nie sprecyzowalam tego, moja kulpa. Powinna tez bardzo pachniec
koperkiem.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-08 20:25:40

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Jul 2002 12:50:28 +0000 (UTC), "turecky"
<t...@N...poczta.gazeta.pl> napisal w odpowiedzi na post
"Niteczki":

ja też, ja też!!! :-)

hmmm
pies Pawłowa na myśl samą...

1. Data: 2002-07-09 08:11:43

Od: Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> [...]
> dwie lyzki na kg skladnikow. Nie sprecyzowalam tego, moja kulpa. Powinna

A ja o takiej myślałem:

Autor:Ziuty (z...@p...onet.pl)
Temat:Re: kartofelsalat
Grupy dyskusyjne:pl.rec.kuchnia
Data:2002-02-23 07:43:08 PST

Ja jadłam w Berlinie coś takiego;
5-6 ziemniaków ugotowanych w łupinach dzień wcześniej,
3 ogórki w occie, 1 surowy, 2 jabłka,
dużo zieleniny - ziel. pietruszka, koperek, szczypior,
majonez na pół z jogurtem, sól , pieprz,
Ziemniaki kroić na pół i w plastry, ogórki i jabłka w słupki, ach,
zapomniałabym , koniecznie 1 cebulę w kostkę, wymieszać wszystko z sosem i
doprawić do smaku, wskazane pół godziny w lodówce.
To ulubiona sałatka mojej rodziny, smakuje do wszystkiego, pozdrowienia -
Ania

I link (może się 'złamać'):
http://groups.google.com.pl/groups?q=kartofelsalat+k
operek+group:pl.rec.kuchnia&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlan
g=pl&selm=a58daa%24l9m%241%40onyx.icpnet.pl&rnum=1

Węgorz, okoń i NIE MA JUŻ PUSZCZY PISKIEJ :-((((
skrobia spozywcza (zagestnik kulinarny)-co to jest?
Kalkulator optymalny - kalorie
CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)
belona