Kalkulator optymalny - kalorie

1. Data: 2002-07-07 21:46:54

Temat: Kalkulator optymalny - kalorie
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zapraszam optymalnych a takze nieoptymalnych do wyprobowania pierwszego
kalkulatora do przeliczania posilkow on-line z baza produktow.
http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/
Pozdrawiam grupe
MarekF

1. Data: 2002-07-07 22:12:21

Temat: Re: Kalkulator optymalny - kalorie
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

> Witam
> Zapraszam optymalnych a takze nieoptymalnych do wyprobowania pierwszego
> kalkulatora do przeliczania posilkow on-line z baza produktow.
> http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/

Baaaaaaaaaaaaardzo interesujace :-))))
Barbara

1. Data: 2002-07-07 22:15:55

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

Subject: Kalkulator optymalny - kalorie

Marek, tam nie ma aby pomylki?
Czy naprawde bob ma mniej bialka i kalorii od suszonych borowikow?

Nie jestem specjalista, ale na zdrowy rozum to nie bardzo mi sie to zgadza.
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2002-07-07 22:56:14

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek, tam nie ma aby pomylki?
> Czy naprawde bob ma mniej bialka i kalorii od suszonych borowikow?
Witam
Sprawdzilem w innych tabelach i to sie zgadza.
Pozdrawiam
maf

1. Data: 2002-07-07 23:38:16

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

> Witam
> Sprawdzilem w innych tabelach i to sie zgadza.
> Pozdrawiam
> maf

Wg moich madrych ksiazek [musialam sie pofatygowac, bowiem na zdrowy rozum
nadal jest to dla mnie niewiarygodne] stoi napisane:
bialko w zielonych nasionach: 32-37%, węglowodany 56-60%, tluszcz - 1%

drugie zrodlo podaje:
suche nasiona bobu: 25,5% bialka, 1,26% tluszczu, 50,89 % skrobi, 7,15%
blonnika, 2,93% zwiazkow mineralnych

Marku, to nie jest szukanie 'dziury w calym', ale.... nadal nie zgadza sie
to z moim odczuciem, bo inaczej tego nie nazwe.
Moze wypowie sie ktos bardziej 'wiedzacy'?
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2002-07-08 04:37:30

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzilem w innych tabelach np. http://dialped.pl/tabele/8.html jest ok.

1. Data: 2002-07-08 06:13:23

Temat: Odp: Kalkulator optymalny - kalorie
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przeciez grzyby nie maja prawie żadnych wartości odżywczych, nie mówiąc
o kaloriach.

pozdrawiam

cherokee

1. Data: 2002-07-08 07:42:03

Temat: Re: Odp: Kalkulator optymalny - kalorie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jul 2002 08:13:23 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>Ale przeciez grzyby nie maja prawie żadnych wartości odżywczych, nie mówiąc
>o kaloriach.
>
>pozdrawiam
>
>cherokee

a te robaczywe?

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-08 08:33:02

Od: "Nea-L" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3hgiiuo08fcjnl1unule54s86ti75vo2lo@4ax.com...

> a te robaczywe?

to sa wlasnie "optymalne" grzyby ;)))
a ten bob to tez chyba odmiana "optymalna" ;))))

pozdrowka
Nea-Lorelei
n...@w...pl
l...@g...info
"To ona, wciaz ona tylko jedna naj, przekleta, szalona... Lorelei" (c) Kpt.
Nemo

1. Data: 2002-07-08 08:48:41

Od: "Nea-L" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zapraszam optymalnych a takze nieoptymalnych do wyprobowania pierwszego
> kalkulatora do przeliczania posilkow on-line z baza produktow.
> http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/

a czemu babka biszkoptowa jest niejadalna??

CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)
belona
Re: Zapraszam na forum -'Zwierzaki'
pytanie o zamrazanie kalafiora