salatki

1. Data: 2003-11-18 16:06:34

Temat: salatki
Od: "depoison" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos moze mi podac jakis interesujacy przepis na salatke?
Nadmieniam, ze dobrze, gdyby byla niedroga, wydajna i malo skomplikowana, bo
przychodzi do mnie cala masa ludzi na parapetowe, wiec musze ich szybko czyms
wykarmic :-)
z gory dzieki

1. Data: 2003-11-18 18:05:53

Temat: Re: salatki
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"depoison" <d...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
bo
> przychodzi do mnie cala masa ludzi na parapetowe, wiec musze ich szybko

A o jaka salatke ci chodzi, czy moze byc kartoflana i do tego kotlety lub
kielbaski?
Ilona

1. Data: 2003-11-18 18:25:02

Od: "depoison" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o jaka salatke ci chodzi, czy moze byc kartoflana i do tego kotlety lub
> kielbaski?
> Ilona

Jak najbardziej moze byc kartoflana (wazne, zeby wyszlo duzo, ale nie za dzika
kase:-)) , niestety bez kotletow i kielbasek, bo jako danie glowne bedzie
spagetti
pozdr
depoison

1. Data: 2003-11-18 18:40:32

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzika
> kase:-)) , niestety bez kotletow i kielbasek, bo jako danie glowne bedzie

O jej, do spagetti to wcale nie pasuje, a taka pozywna jak na parapetowe.:-)
A wiec do spagetti to napewno juz przewidziane jest wino.
Jezeli naprawde chcesz przepis na kartoflana, to podstawowa/tania,a smaczna)
wersja jest nastepujaca:
Najpierw ugotujesz ziemniaki w mundurkach(gatunek ziemniaka nie rozlatujacy
sie).Jak ostygna(mozesz ugotowac poprzedniegodnia wieczorem)obierzesz i
pokroisz w taka srednia kostke(nie tak drobno jak do jarzynowej).Wczesniej
drobno skrojona cebulke posolisz(lub skropisz cytryna), i do tego ziemniaki
+ sporo ogorka kiszonego + majonez, pieprz i sol do smaku, delikatnie
wymieszac i smacznego.
Wszystkie inne salatki sa drozsze, ale tez bardziej wyszukane :-)
Ilona

1. Data: 2003-11-18 19:09:20

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ta jest baaaardzo tania i dużo wychodzi:

Sałatka z białej kapusty

1 glówka kapusty (ok 1,5 kg)

5 łyżeczek soli

1-2 cebule

pieprz

Zalewa

5 łyżek cukru

1 filizanka octu

? filiżanki oleju

Kapuste poszatkowac (najlepiej maszynką do krojenia chleba), posolic i dodac
pokrojona w kostke cebule. Ocet, olej i cukier zagotowac i zalac tym
kapuste. Wymieszac i pozostawic na 24 godziny. Doprawic pieprzem.

Monika

1. Data: 2003-11-19 09:22:58

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapusta pekińska
Ananas w puszce
Wędzony kurczak (2 nogi wystarczą)
Kukurydza z puszki
Majonez + jogurt (w proporcji 1:1)
pieprz
sól do smaku (ja jej nie dodaję, bo nie lubię)

Z powodu kapusty pekińskiej sałatki wychodzi baaaaaaardzo dużo, a moi goście
uwielbiają ją.
Czasem kurczaka zastępuję paluszkami krabowymi.

Danka

1. Data: 2003-11-19 10:35:47

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
> wymieszac i smacznego.
> Wszystkie inne salatki sa drozsze, ale tez bardziej wyszukane :-)

ja zamiast cebuli daje pora, tez super.

Beata

1. Data: 2003-11-19 11:59:20

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ta sałatka może jest nieco drozsza, ale goscie wymiekaja przy konsumpcji:

skladniki:
kukurydza 1 puszka
fasolka czerwona 1 puszka
marynowane pieczarki (1l. sloik)
ogorek zielony (spory)
zolty ser (najlepiej twardy i ostrzejszy) ok 35 dag
duzy pek koperku
majonez
sosik knorra ( taki z czerwona papryczka na opakowaniu)

Ser, ogorka i pieczarki nalezy pokroic w kostke (niezbyt mala, zeby nam ciapka
nie wyszla), nastepnie dodac kukurydze, fasolke i posiekany koperek.
Doprawic majonezem, sosikiem knorra (wg przepisu na opakowaniu)ewentualnie sola
i pieprzem wg uznania.
Salatka musi byc przygotowana na jakies 2 godziny przed podaniem.

Zapewniam jest pyyychaaa.
Smacznego!!!

1. Data: 2003-11-19 13:31:14

Od: "AsTrA" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przychodzi do mnie cala masa ludzi na parapetowe, wiec musze ich szybko

Niom z białej kapuski jest przepyszna!!!
kapucha
rodzynki
orzechy
pół selerka
Jabłko
musztarda
troche majenezu albo jogurtu
pieprz
i juś........POLECAM PYCHOTKA SMACZNEGO

1. Data: 2003-11-19 14:45:22

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A taka sałateczka złożona zaledwie z dwu składników?
Makaron- ja go nazywam ryżowy (jest w kształcie ryzu do kupienia w większych
spozywczakach lub marketach), gotujemy, dodajemy surowy ogórek starty na
tarce, duuużo czosnku, majonez, koperek( od biedy może byc suszony).
Pyszności. Reczę głową.
Pozdr.

Lukier
Kuchenny poradnik dla kawalerów ;-)