Re: sam w domu, czy to grypa? prosze o pomoc

Data: 2006-03-12 20:15:47
Temat: Re: sam w domu, czy to grypa? prosze o pomoc
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

Użytkownik "Andrzej" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> o widzisz, w takim razie zle robilam laczac gripex z polpirynaS...
> a moglabys napisac, dlaczego nie powinno sie laczyc alicylanow z
> paracetamolem? Jak sie domyslam jedno oslabia dzialanie drugiego?

"Laczenie paracetamolu i niesteroidowych leków przeciwzapalnych zwiększa
ryzyko wystąpienia zaburzeń czynności nerek" (to z jakiejs ulotki).
Pamietam, ze lekarka zawsze mi powtarzala, zeby nie laczyc paracetamolu z
kw. acet. Chociaz sa w aptece dostepne leki laczone (pewnie mniejsze
jednostki).
Poza tym, piszesz, ze tym zestawem chcesz sie leczyc: Gripex, Aspiryna i
Polopiryna S - kazdy z tych lekow ma dzialanie przeciwbolowe i
przeciwgoraczkowe, wiec sam sobie odpowiedz czy dobrze bys zrobil biorac to
wszystko. Przedawkowalbys?
Lepiej dmuchac na zimne.

> Sliczne dzieki za pomoc

Prosze bardzo:)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron