samotny jak pies

1. Data: 2002-05-12 13:07:05

Temat: samotny jak pies
Od: "jan kowalski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ad wocem do tematu :miłosc az do grobowej deski.czy wierzycie w miłosc poza
grobowa deske ?.nie umiem jeszcze pisać na laptopie wiec zapraszam na strone
www.listydocorki.com.pl

2. Data: 2002-05-12 13:28:46

Temat: Re: samotny jak pies
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"jan kowalski"
> [...]
poza
> grobowa deske ?.nie umiem jeszcze pisać na laptopie wiec zapraszam na

Ja nie wiem: powyzszy adres nie dziala, dziala za to ten
http://www.listydocorki.compb.pl/. No i co dalej? Czyje te listy? Twoje do
corki, czy czyjes do czyjejs corki? Tego jest tam tak duzo, i tak malym
drukiem, ze czytanie tego na ekranie komputera to masochizm.
Nie umiesz pisac na laptopie? Takiego argumentu to przyznam sie, dawno nie
slyszalam..... ROTFL

Napisz jednak tu, na grupie, o co ci chodzi. Bedzie nam latwiej tam (na
strone) zajrzec.

--
Ania Björk
www.sveana.com

3. Data: 2002-05-12 15:35:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]
>Napisz jednak tu, na grupie, o co ci chodzi. Bedzie nam latwiej tam (na
>strone) zajrzec.

Ja tam zaglądać nie będę. Nie czytam cudzych listów, zwłaszcza jak widzę
info na górze strony: "Strony prywatne - uprzejmie proszę - nie czytać."
:->>

Przepraszam - niezły schiz. Ktoś publikuje prywatną korespondecję w
publicznie dostępnym Internecie, zaprasza do czytania, a na górze umieszcza
hasło, żeby nie czytać. Oj, ja nigdy nie zrozumiem ludzi...

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl