Re: sasiedzi...[OT]

From: Dunia <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: sasiedzi...[OT]
Date: Tue, 17 Aug 2004 12:25:06 +0200
Sender: d...@o...pl@guest11.tt.iac.es

thuringwethil wrote:

> nie sądzicie że panuje u nas nadal chore przekonanie że
> w wypadku kłótni sąsiadów, odgłosów bicia, wyzwisk
> itede nie należy sie mieszać?

Ja bym sie "mieszala" ewentualnie wtedy, kiedy w gre wchodzi male
dziecko. Jesli dorosla osoba daje sie lac dzien w dzien, to pewnie ma ku
temu swoje powody i moja reakcja tylko pogorszy sytuacje.
Tak jest IMHO w praktyce, bo czesto idealy swoje, a zycie swoje.

Tym bardziej jak ludzie sie na siebie po prostu wydzieraja: sa rodziny o
takim temperamencie i tyle.
Ja tez jestem z tych, co zlosc wyladowuja krzykiem i nie chce, zeby ktos
z tego powodu nasylal na mnie policje. Jak mi sie bedzie krzywda dziala,
to sama wezwe.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.