Re: seks

Data: 2002-11-23 18:27:05
Temat: Re: seks
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aroahk$l43$1@news.tpi.pl :

> Ja nie powiedziałam że praktykuję sex! Jestem po prostu ciekawa. To
> chyba nic złego. Wolę teorię niż praktykę, przynajmniej narazie.

To zalezy od religii ktora uzywasz.
Dla Religii Madrosci seks to rzecz naturalna i w samym seksie nie ma nic
zlego.
Dla innych religij, seks to zbrodnia przeciw ich bogom. Uzytkownicy innych
religij nawet zabijaja kobiety za zachowania seksualne. Albo np. karaja za
uzywanie prezerwatywy.

Jesli chcesz kiedys nauczyc sie seksu i miec satysfakcje z jego uzywania,
to zachecam sie do poznania Religii Madrosci.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/