seks jest miedzy fünf z sieben

271. Data: 2011-04-02 14:30:26

Temat: Re: seks jest miedzy fünf z sieben - ja to tylko zapytam...
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

performerka <m...@i...pl> wrote:

> a co Ty tu piszesz auto... książkę, pamiętnik, sny, objawiania?

powiedzmy, że pewne znaki czasu.

przyjmuję, że ma to większą siłe trwania niż nośniki,
które używam prywatnie. jakimś cudem non stop mi się rozjeżdżają
albo z powodu przenosin z miejsca na miejsce albo uszkodzeń
tzw. zewnętrznych.

nawet papier historyczny jakimś cudem ostatnio zobaczyłem,
że zamókł.

zakładam, że nawet jeśli zniknie z sieci ogólnodostępnej
to będę w stanie za X lat uzyskać do tego dostęp co najwyżej
z tak zwanego prywatnego dojścia.

Artur Górniak

P.S. można też uznać, że jest to format szyfrogramu,
który w niektórych elementach może być akceptowalnie
interesujący w rozsądnie alternatywnym odczycie
przez kogoś innego.

272. Data: 2011-04-02 14:55:05

Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 15:51, performerka <m...@i...pl> wrote:
> Big mama chlosta od Ciebie to sam zaszczyt i jest ambiwalentna jak
> krecenie papilotow
> - slowem - chesz byc piekna musisz cierpiec, cierpisz by byc piekna
> itympym ;)))))))

Nooo, Pani Kochana...
Chyba sobie to na sciane powiesze,
w rameczki i dla potomnosci ;)

> kucze sprobuje kucze, lubie wyzwania, wala mi sie gdzieś tam jedna
> pusta smyczka i kaganiec

Ojj, po dobroci proponuje, po dobroci.
Skuteczniejsze.

Mnie ostatnio to i Tygrysy z reki jedzo ;)

273. Data: 2011-04-02 15:14:48

Temat: Re: seks jest miedzy fünf z sieben
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> tiaa.. są różne zaułki...
> bo na pewno się happy endem skończy to naprawdę
> nie była poprawna odpowiedź.

brak pamiętanej historii to też jest znacząca informacja.

gratuluję poczucia humoru w szukaniu dróg na skróty.

274. Data: 2011-04-02 15:40:39

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 16:30, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> [...]
>      który w niektórych elementach może być akceptowalnie
>      interesujący w rozsądnie alternatywnym odczycie

Arturze, kim jesteś z wykształcenia, jesli mozna wiedziec.
ja po zawodówie np moglabym Cie ostrzyc :)
a i skad pewnosc, ze to co chesz przkazac
stanowi jakas istotna wiadomosc, a skoro jest
istotne czy sensowne jest szyfrowanie tego?
do kogo chcesz dotrzeć?

275. Data: 2011-04-02 15:57:39

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 16:55, "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> wrote:

> Nooo, Pani Kochana...
> Chyba sobie to na sciane powiesze,
> w rameczki i dla potomnosci ;)

no ze fryzjera w stanie spoczynku, moze
celnie polechtac cos w filozofce :))
niby to fy i to fy ale podchodzac fylozoficznie do
sprawy chyba jednak nie to samo. :)))

> Ojj, po dobroci proponuje, po dobroci.
> Skuteczniejsze.

stawia opory, cos czuje ;)))) ale wszelkie znaki na niebie i ziemi
wkazują, ze juz do niego
docieram ;)

> Mnie ostatnio to i Tygrysy z reki jedzo ;)

cbrysy i lebrysy i jeszcze jakie rysy :D ?

276. Data: 2011-04-02 16:05:07

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

performerka <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> a i skad pewnosc, ze to co chesz przkazac
> stanowi jakas istotna wiadomosc, a skoro jest
> istotne czy sensowne jest szyfrowanie tego?

skoro jeśli jest istotne nie ma sensu szyfrować.
a skoro nie istotne nie ma sensu powtarzać.

to po co powielać z szyfracją głuchotelefonową?

z aktualnego zawodu jestem informatykiem z rozrzutem
między projektant, a cieć.

z wykształcenia jestem prawie kolegą dla informatyków
i cieniem kolegi dla kadry zarządzającej.

P.S. szyfrować = zmieniać informację w sposób,
który powoduje jej utrudnienie w odczycie
dla niepowołanych osób z możliwością przesyłania
dalej.
szyfrować w wersji publicznej = tworzyć informację
trudną do odczytu dla osób niepowołanych w celu
uzyskania informacji powstałych przez tzw. efekt
nawatstwiania czyli...
ni kumam ale ni mogę się przyznać

277. Data: 2011-04-02 16:39:04

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 18:05, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> [...]
>      trudną do odczytu dla osób niepowołanych w celu
>      uzyskania informacji powstałych przez tzw. efekt

a cwany jesteś no dobra, bede cie czasem sledzic :)

278. Data: 2011-04-02 19:47:56

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 17:57, performerka <m...@i...pl> wrote:

> no ze fryzjera w stanie spoczynku, moze
> celnie polechtac cos w filozofce :))

Oj tam oj tam. :)

> niby to fy i to fy ale podchodzac fylozoficznie do
> sprawy chyba jednak nie to samo. :)))

Dodam trzecie fy, mianowicie fantazje,
ktorej Ci nie brakuje.
Faktem jest (o, czwarte fy mamy ;), że owa
fantazja czasem powoduje dla Cię nieziemsko
fantazyjne klopoty i zamieszania, ale chyba
nie umialabys bez niej funkcjonowac.
Czyli, Ten Typ Tak Ma - i jusz.

A czytelnia, hmm, akceptuje, albo wrzuca Cie
do KFa ;)

279. Data: 2011-04-02 20:25:44

Temat: mnie z kf'ajeju za co...?dobra, niech sie odezwie ten\ta co ma mie w KF
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 21:47, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Oj tam oj tam. :)

> Dodam trzecie fy, mianowicie fantazje,
> ktorej Ci nie brakuje.

Aż boje sie myśleć, co w Twojej nomenklaturze
oznacza, ze mam fantazje - naświetlisz, prostym przykładem?

> Faktem jest (o, czwarte fy mamy ;), że owa
> fantazja czasem powoduje dla Cię nieziemsko
> fantazyjne klopoty i zamieszania, ale chyba
> nie umialabys bez niej funkcjonowac.

nie umiem zyc bez stymulacji tego tam szaro-rowego
pod kopólka. jak tylko m sie nudzi, czuje ze dogorywam. coz
taki ze mnie przypadek, ze nie umiem zadowolic sie oksytocynka
pomimo ze niebawem pol kopy w plecy huknie. :(
nie powiem zeby to bylo dobrze, ale pracuje nad tym
z big daddy

> Czyli, Ten Typ Tak Ma - i jusz.

musze sie kiedyś odwazyc porozmawiac z Toba na priva, bylaby
taka mozliwosc? jak nie to spoko

> A czytelnia, hmm, akceptuje, albo wrzuca Cie
> do KFa ;)

mnie w kf'ajeju, a za co, przeciez grzeczna jestem ;)))

280. Data: 2011-04-02 20:28:34

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 22:25, performerka <m...@i...pl> wrote:

> pomimo ze niebawem pol kopy w plecy huknie. :(

czy ja mowilam ze dyskalkuka tez jestem? no to mowie
pol kopy bylo juz jakis czs temu ;)))

Ewolucja wykształciła u nas cechy, które z czasem doprowadzą do wymarcia ludzkości
Zbrodniarze w fartuchach
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!