sen karaibów -ciasto

1. Data: 2006-10-31 17:24:51

Temat: sen karaibów -ciasto
Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś z szanownych grupowiczów może podzielić sie przepisem na
ciasto o nazwie "Sen Karaibów" ?
Nie udało mi się znaleźć w googlach nic poza ofertą cukierni na to ciasto,
które tak wygląda :
http://www.paterek.pl/images/oferta/zoom/3senkaraibw
15.jpg
Ciasto jest pyszne kupuję czasem w cukierni ale przepisu nie chcą zdradzić.
Na mocno czekoladowym spodzie jest warstwa ciasta z kokosem. Jeśli ktoś zna,
to pięknie proszę o przepis

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2006-10-31 21:44:54

Temat: Re: sen karaibów -ciasto
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdradzić. Na mocno czekoladowym spodzie jest warstwa ciasta z kokosem.
> Jeśli ktoś zna, to pięknie proszę o przepis

witam, nie wiem czy bedzie to takie samo ciasto jak kupujesz, ale mozesz
wypróbowac ten przepis.

Czarny placek z kokosem

25 dag mąki
1/2 kostki margaryny,
3 łyżki kakao
25 dag cukru pudru
2 całe jaja
2 zółtka
1 szklanka mleka
3 łyżeczki proszku do pieczenia
Margarynę utrzec z cukrem, dodac jaja, żółtka, mąke kakao, mleko. W
oryginale mam napisane zeby wszystkie składniki były tej samej temperatury,
ale czasami mleko daje zimne bo z lodówki:)

Kokos
20 dag kokosu
20 dag cukru
4 białka

Białka ubic na piane, dodac cukier ubic gładka mase, delikatnie wymieszac z
kokosem.

Na blaszke wyłożyc ciemny spod i na to układac kokos, jak chcesz to mozesz
sie pobawic jakims ustrojstwem w taki szlaczek jak na zdjęciu, ja biore
łyzke i rozkładam punktowo na ciescie.
Jest to jedno z tych czesto i szybko robionych ciast, jako że w wykonanie
nie trzeba wkładac wiele wysiłku i inwencji twórczej, a wychodzi lekkie i
barrdzoo szybko znika. Smacznego

Powodzenia, pozdrawiam
Aga M

3. Data: 2006-10-31 21:54:54

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, wypróbuję ten przepis.

Basia

4. Data: 2006-11-04 07:58:41

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> witam, nie wiem czy bedzie to takie samo ciasto jak kupujesz, ale mozesz
> wypróbowac ten przepis.
Kupiłam składniki i dzisiaj zamierzam sie zabrac,a le powiedz jak długo
Ty pieczesz ciasto?Nie trzeba oddielnie spodu i piany?
--

Gosia

5. Data: 2006-11-08 12:12:52

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kupiłam składniki i dzisiaj zamierzam sie zabrac,a le powiedz jak długo Ty
> pieczesz ciasto?Nie trzeba oddielnie spodu i piany?
> --

Razem. Bez obaw ze kokos sie spali. osobno to raczej byłoby niemozliwe, bo
potem trzeba by jakim mazidłem połaczyc:)
Udanych wypieków

Aga (i placek kokosowo-babkowy z jabłkiem)

sucharki- do czego wykorzystać?
co wzamian wędlin
co wzamian wędlin
Prosba nt. diety/przepisow po operacji jelita grubego
SKRAJNE QRWSTWO