Trzecia noga?

21. Data: 2013-07-17 22:19:30

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 22:10, Ikselka pisze:

> Myli.
> "No, przy tych zwierzeniach to "moje" 24,5 cm to bedłka 333-)"
> http://tiny.pl/h62bj
> I inne.

E, to już były echa tylko, nie oryginał. ;)

Ewa

22. Data: 2013-07-17 23:58:50

Temat: Re: sepaszial for ju ikselka
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 20:15, Ikselka pisze:
> [...]
nu-espn/0002EMVAKWXY2FXF-C121.jpg

> Urodziła mnie kiedy trzeba, mówię o tym, że wiele kobiet bardzo późno
> przekwita. I to jest dziedziczne. A dzieci ok. 50tki urodziły znane mi
> kobiety, nie moja Mama.

> I dobrze że nie drążysz - po prostu to co piszesz swiadczy tylko o tym, że
> NIEKTÓRE nie są zbyt elastyczne lub spinają się ze strachu, ale to nie
> znaczy że inne mają się bać.

ty jestes jednak glupsza niz ustawa przewiduje

23. Data: 2013-07-18 00:04:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 20:07:35 +0200, Izunia napisał(a):

> macica w ciąży rozciąga się 9 miesięcy brzuch idzie
> do pdzodu i na boki i bardzo częto boli.

Tak, a zwłaszcza pochwa przy porodzie to ma czasu cholera a czasu...!
:-)))

> ale nie drążę juz temetu
> bo zdaje się nie ma on dna dla niektórych :-P

Sama zaczęłaś o wątrobie, nie ja 333->
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

24. Data: 2013-07-18 08:20:04

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 00:04, Ikselka pisze:

> Tak, a zwłaszcza pochwa przy porodzie to ma czasu cholera a czasu...!
> :-)))

> Sama zaczęłaś o wątrobie, nie ja 333->

Małgosiu, czy Ty dyskutujesz z zawoduwą o fizjologii porodu? 33->

25. Data: 2013-07-18 08:38:38

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 08:20, Lebowski pisze:

> Małgosiu, czy Ty dyskutujesz z zawoduwą o fizjologii porodu? 33->

:))))))))))))
spocznij leboski. twoja wyimaginowana misja o kryptonimie:
" ochrona rodziny przed..." dobiegła końca już jakiś czas temu.
możesz spocząć i odmaszerować tam skąd przyszedłeś
informując obie rodzinny że wróg unieszkodliwiony. bey bey suońce ! :)

ps. no chyba że musisz. twardziele zazwyczaj
biorą się za bicie dzieci i kobiety a rzadko podskakują
do równych sobie ;) o, jest w tym jakaś analogia.

26. Data: 2013-07-18 09:23:29

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 08:38, Izunia pisze:

> [...]
> biorą się za bicie dzieci i kobiety a rzadko podskakują
> do równych sobie ;) o, jest w tym jakaś analogia.

Ale osohosi?
Nie jesteś dumna i szczęśliwa z wykształcenia, którym się tu
legitymujesz? 33->

27. Data: 2013-07-18 09:25:36

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 09:23, Lebowski pisze:

> Ale osohosi?
> Nie jesteś dumna i szczęśliwa z wykształcenia, którym się tu
> legitymujesz? 33->

hmm........?
to moze WON! pomoże? :)

28. Data: 2013-07-18 09:35:29

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 09:25, Izunia pisze:

> hmm........?
> to moze WON! pomoże? :)

Niestety, obawiam się, że ta partykuła jest poza zakresem używanej
przeze mnie nomenklatury.
Spróbuj może odrobinkę uprzejmości i interpunkcji?
Albo pisz do rzeźni ;)

29. Data: 2013-07-18 10:31:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> hmm........?
> to moze WON! pomoże? :)

KF pomaga, smieci maja swoje miejsce. Oczywiscie jesli ma byc higienicznie.

30. Data: 2013-07-18 11:40:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:20:04 +0200, Lebowski napisał(a):

> Małgosiu, czy Ty dyskutujesz z zawoduwą o fizjologii porodu? 33->

Nie nie, dyskutuję o tym, że dysproporcje (tu: duże wymiary u mężczyzny) w
wielkości narządów płciowych u partnerów nie są powodem do narzekania czy
strachu ze strony kobiety, lecz wręcz przeciwnie. To dla mnie zupełnie
poważna rozmowa, bo wiem o czym mówię i temat jest jak najbardziej poważny
- no ale jak to sobie Iska traktuje to widać.
--
[...]

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez