smazony panierowany ser

1. Data: 2002-08-15 19:39:56

Temat: smazony panierowany ser
Od: b...@s...com.pl (Bobi) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Podobniez bardzo smaczny jest smazony, panierowany ser. Wiecie cos
moze na ten temat?

Bogusia
b...@s...com.pl

1. Data: 2002-08-15 19:45:38

Temat: Re: smazony panierowany ser
Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bobi" <b...@s...com.pl> napisal w wiadomosci
> Witajcie!
>
> Podobniez bardzo smaczny jest smazony, panierowany ser. Wiecie cos
> moze na ten temat?

Wiemy, wiemy
Kupujeszs camembert (okraglultki), panierujesz, i n agoracy tluszcz
Najsmaczniejsze z borówkami lub zurawinami

Lia

1. Data: 2002-08-15 20:04:58

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubie smierdzacych serów, nawet w tak lagodnej odmianie jak cammembert
(dla mnie on tez smierdzi:) ) i myslalam, ze w takiej postaci + zurawinka mi
wejdzie ale niestety:( Wiec ja smaze zwykly zolty ser - twardy. A lubie jak
na nim lezy jajeczko na twardo i pomidorek, wszystko na lisciu salaty +
smazona cebulka mmmmmmmm
Pozdrawiam
Marchefka

1. Data: 2002-08-15 21:34:57

Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobniez bardzo smaczny jest smazony, panierowany ser. Wiecie cos
> moze na ten temat?

Najlepszy jest czeski:-) A to dlatego ze oni panieruja ser o mniejszej
zawartosci tluszczu. U nas trudno takowy nabyc droga kupna;-)

1. Data: 2002-08-15 22:51:57

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zytkownik "Bobi" <b...@s...com.pl> napisal w wiadomosci
> Witajcie!
>
> Podobniez bardzo smaczny jest smazony, panierowany ser. Wiecie cos
> moze na ten temat?

Ach, wiemy, wiemy, nasza wiedza jest w tym zakresie ogromna i szeroka niczym
Weltawa obecnie. Po pierwszze musisz zdecydowac sie na dany ser - mozna
robic de facto wszystko, klasyczny jest camembert, w Polsce takze oscypek.
Bierzesz wiec dobry camembert (wiekszosc podrobek albo bedzie surowa mimo
grzania, albo - wzorem wielu restauracji - w srodku ci sie rozplynie, bo to
dupa blada a nie camemberty) - niezla jest taka niemiecka podrobka w blasze
i zielonym pudelku, cos kolo 8 pln za sztuke w supermarketach. Oproszasz
maka, w jajku maczasz dokladnie, nadmiar jajka otrzepujesz i w bulce tartej.
To na tluszcz - w tym (i gatunku sera) cala sztuka. Musisz miec tak
rozgrzany tluszcz (polecam maslo sklarowane, ew. zwykle z oliwa zmieszane)
aby nie spalic panierki, a jednoczesnie dostarczyc tyle ciepla, by srodek
ladnie rozmiekczylo i zagrzalo. Zabawa podobna jak ze schabowym - tluszcz za
zimny, to ci wsiaknie i nie nagrzeje dania, paskuda. Za goracy, spalisz, a
srodek zimny. Ohyda rowna. Praktyka, tylko praktyka. W kazdym badz razie
przez kilka minut trzymasz na jednym boku, obracasz na drugi i - jeslis
ekstremista - takze przypiekasz krawedzie (niezla zabawa z okraglym serem
:). Na bok, niech sekunde odsapnie i podajesz na cieplych (!) talerzach (bo
dran wystygnie za szybko, w ogole cieple talerze do cieplych dan to mus). Do
tego dodatki typu zurawina, sos camberland, ketchup (wezykiem :) czy kto co
lubi. Moze byc nic, ja lubie sam ser.

Oscypek mozna tak samo, tyle ze robi sie go znacznie krocej. I osobiscie
darowuje sobie panierke i wrzucam go saute na patelnie lub jeszcze lepiej
grill (moze byc elektryczny). Inne sery tak samo.

Pozdrawiam

V.

1. Data: 2002-08-16 15:34:38

Temat: Odp: smazony panierowany ser
Od: "MarchEf" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy jest czeski:-) A to dlatego ze oni panieruja ser o mniejszej
> zawartosci tluszczu. U nas trudno takowy nabyc droga kupna;-)

I tu cie zaskocze!!!!

Widzialam w jednym duzym hipermarkecie na litere H. olomounecki syr
taki smierdzacy krazek, o ranyyy pol polki zasmrodził :)
ale swietnie sie nadaje na zapiekany ser
wlasciwie bardziej przypomina walec wosku, ale w smaku rewelacyjny

MarchEf

1. Data: 2002-08-17 10:36:10

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dosc, ze sledzi nie lubi to jeszcze ser panierowany z jajeczkiem i
pomidorkiem smakuje? No nic tylko kochac miloscia przeogromna :)

A ja ostatnio kupilem sobie duuuuza kostke sera "Lowickiego". pokroilem w
prostokaty, kazdy prostokacik owinalem szyneczka, to w jajeczko, buleczke (i
tak dwa razy - mowie o panierce) i na patelenke :) A jak juz sie przysmazylo
to na to jajeczko :) A na wierzch ociupinka bazylii, pomidorek, cebulki
odrobinke ... o rany :)

--
Mattik

1. Data: 2002-08-19 09:49:08

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Bobi napisa?:
> Witajcie!
>
> Podobniez bardzo smaczny jest smazony, panierowany ser. Wiecie cos
> moze na ten temat?

WITAJCIE taki ser jest teraz hitem w Czechach podaja go w bulce, pycha.
Tam tez mozna w sklepie cos takiego kupic.pozdrawim Sylwia

1. Data: 2002-08-19 09:55:06

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Jakies 30 lat temu jadlem to (pomysl przywieziony z Anglii)

Najlepszy - zawsze - byl Salami

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-23 13:26:01

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Aug 2002 00:51:57 +0200, "vefour" <v...@p...pl> napisal:

>Bierzesz wiec dobry camembert (wiekszosc podrobek albo bedzie surowa mimo
>grzania, albo - wzorem wielu restauracji - w srodku ci sie rozplynie, bo to
>dupa blada a nie camemberty)...

A ja, przepraszam Państwa ;-), specjalnie pod taki 'podróbkowy' pakuję
sobie mnóstwo poszarpanej sałaty lodowej, nieskropionej żadnym
sosikiem, bo wprost uwielbiam jak mi ta 'dupa blada' wypływa i rozlewa
się, przelewa...

(najlepsza 'dupa blada' to Valbon - marzenie!)

hmmm
(co się właśnie dowiedziała, że uwielbia 'dupy blade; ;-)

Jeszcze o ogorkach
Re:Wino domowe
Co zrobić z kaszy mannej?
Specjalnie dla Krysi