Re: soczewki kontaktowe toryczne (zrobiło sie dlugie i traca etyka)

From: "jasio" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: soczewki kontaktowe toryczne (zrobiło sie dlugie i traca etyka)
Date: Sun, 14 Nov 2004 00:46:15 +0100

Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cn664c$m4b$1@opal.icpnet.pl...

> Hmmm... I tu znów zagadka ;( Zauważyłam, że bez korekcji (jeszcze, gdy
nosił
> okulary) zezuje rozbieżnie - jedno oko mu ucieka do skroni właśnie. Masz
> rację - piękne oczy i długie rzęsy nie pomagają - wygląda to po prostu
> koszmarnie (w mojej podstawówce się mawiało: Jedno oko na Maroko, drugie
na
> Indochiny - ale jestem tak tępa z geografii, że nie wiem czy ma to
logiczny
> sens ;) )

Sorrki - rozwinięcie tematu zagadki mi uciekło. Otóż, gdy poinformowałam p.
dr o zezowaniu bez korekcji, pani powiedziala, że to normalne, natomiast
korekcja - niezależnie czy szkła czy soczewki - spowoduje brak tej
przypadłości. Inaczej, może jaśniej - oko bez korekcji ma prawo zezować.

pozdr
pa
jasio