sos koperkowy

1. Data: 2004-05-26 07:48:24

Temat: sos koperkowy
Od: "Wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mze moje pytanie zbrzmi banalnie, ale szukam jakiegos przepisu na dobry sos
koperkowy.Ja w kuchn jestem w zsadzie laikiem, ale nabralam ochoty na jakas
potrawke z sosem koperkwym, ale nie bardzo wiem jak go zrobic ... Prosze
pomozcie

--
Wika 20

1. Data: 2004-05-26 11:24:58

Temat: Re: sos koperkowy
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie rybę z sosem koperkowym

Ryba w sosie koperkowym
Składniki:
50 dag filetów z ryb morskich, 2 łyżki oleju, czubata łyżka masła, sól,
pieprz
Sos: 1 1/2 szklanki wywaru z warzyw, 2 czubate łyżki masła, 1/2 szklanki
śmietany, 2 łyżki koperku, sól, sok z cytryny

Filety rozmrozić, posolić, popieprzyć, usmażyć na złoty kolor. Na każdy
kawałek nałożyć schłodzone masło, przykryć, ogrzewać na małym ogniu kilka
minut. Masło rozpuścić, dodać mąkę i zimny wywar, zagotować, dodać połowę
posiekanego koperku, śmietanę, sól, pieprz, sok z cytryny, podgrzać nie
gotując. Rybę wyłożyć na talerz, polać sosem, posypać koperkiem. Podawać z
ziemniakami i surówką.

Beata

1. Data: 2004-05-26 12:06:40

Od: "Wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użyszkodnik "Beata" <b...@w...pl> naciapał(a):

> [...]
> sok z cytryny, podgrzać nie gotując. Rybę wyłożyć na talerz, polać
> sosem, posypać koperkiem. Podawać z ziemniakami i surówką.

Dzieki juz chyba wiem cobedzie u mnie jutro na obiadek :) Dzis wprawdzie mam
zupe koperkowa, ale to nic my tu w domu uwielbiamy koperek :)

pozdrawiam !

--
Wika

1. Data: 2004-05-26 12:22:10

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakas
> potrawke z sosem koperkwym, ale nie bardzo wiem jak go zrobic ... Prosze

posiekać koperek wrzucić do wody+kostka rosołowa czy wywaru zagotować
rozbełtać jajko w szklance i wlać do gotującego się wywaru ewentualnie
zagęścić mąką tak jak sos

Danka

1. Data: 2004-05-26 12:41:16

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "nusia" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> posiekać koperek wrzucić do wody+kostka rosołowa czy wywaru zagotować
> rozbełtać jajko w szklance i wlać do gotującego się wywaru ewentualnie
> zagęścić mąką tak jak sos

Koperek na końcu! Jak dasz na początku to straci kolor i nie będzie wyglądał
apetycznie.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-05-27 06:43:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki juz chyba wiem cobedzie u mnie jutro na obiadek :) Dzis wprawdzie mam
>zupe koperkowa, ale to nic my tu w domu uwielbiamy koperek :)
>
>pozdrawiam !

to ja jestem z tej samej rodziny, bo zycie bez koperku jest
smetne, prawda?
jeszcze, zeby cholernik chcial rosnac w moich
doniczkach/ogrodzie!!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-27 09:45:24

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnośnie filetów czy faktycznie je trzeba rozmrozić, bo mnie
uczono, że tylko przepłukać wodą i nasolić?? No, ale fakt faktem panierka
czasem jest osobno na patelni. :)

1. Data: 2004-05-27 13:33:19

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mrozone jak smazylam bardziej mi sie rozpadaly.

Beata

1. Data: 2004-05-27 15:18:01

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> to ja jestem z tej samej rodziny, bo zycie bez koperku jest
> smetne, prawda?
> jeszcze, zeby cholernik chcial rosnac w moich
> [...]

Latem posiekaj, zawin w worek plasykowy i wsadz do zamrazalnika. Naprawde jest
dobry.
MB

1. Data: 2004-05-27 15:39:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <g...@4...com> Krysia Thompson wrote:

> to ja jestem z tej samej rodziny, bo zycie bez koperku jest
> smetne, prawda?

Mylisz się. Bez koperku nie ma życia.

Władysław

--
Das Raetsel gibt es nicht
Wittgenstein

chleb skrobiowy
cisto piaskowe - zeberka
zrobiłam pijanego izydora
Programator Amica - te czy tt ?
Nowa ankieta - nie tylko dla wegusow - rynek produktów sojowych