sos musztardowy

1. Data: 2005-06-08 19:14:51

Temat: sos musztardowy
Od: "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie jak zrobić sos musztardowy taki do mięska??

z góry dzieki za odpowiedz

Kasia

2. Data: 2005-06-08 20:54:39

Temat: Re: sos musztardowy
Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Propozycje są następujące:

1. http://tinyurl.com/fo4w

a jak nie zasmakuje 1 wersja to

2. http://tinyurl.com/968dx

Pozdrawiam i nie ma za co
Duży Miś

P.S. MSPANC

3. Data: 2005-06-08 21:59:44

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duzy Mis napisał(a):
> Propozycje są następujące:
>
> 1. http://tinyurl.com/fo4w
>
> a jak nie zasmakuje 1 wersja to
>
> 2. http://tinyurl.com/968dx
>
> Pozdrawiam i nie ma za co
> Duży Miś
>
> P.S. MSPANC

widze ze koledze na pierwszym miejscu dupy w glowie i to w googlach a to
ci perwa ;)
Mars

4. Data: 2005-06-09 03:57:25

Od: "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdziłam w google ale było tam tyle różnych przepisow ze nie
wiedzialam, ktory wybrac, myslalam ze znajdzie sie ktos tak uprzejmy ze
ppoda mi jakis swuj sprawdzony przepi ale widze ze sie mylilam

Kasia

5. Data: 2005-06-09 06:55:21

Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawdziłam w google ale było tam tyle różnych przepisow ze nie
> wiedzialam, ktory wybrac, myslalam ze znajdzie sie ktos tak uprzejmy ze
> ppoda mi jakis swuj sprawdzony przepi ale widze ze sie mylilam

Sos musztardowy na grupie już był było również stwierdzenie,
że "o gustach się nie dyskutuje". Nawet jeżeli Ci ktoś poda swój sprawdzony
przepis
to nie znaczy, że Tobie będzie on smakował. IMHO kuchnia polega na ciągłych
eksperymentach
i dochodzeniu do własnego smaku. Ale jak widze Tobie sie nie chce łatwiej
jest zagrać
"o jaka jestem zagubiona a tu same gbury, bo żaden uprzejmy sie nie znalazł
i nie podał ..."
I nie przejmuj się mylić się i błądzić jest rzeczą ludzką.

Duży Miś

6. Data: 2005-06-09 08:39:20

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duzy Mis" <d...@a...pl>
[...]
> I nie przejmuj się mylić się i błądzić jest rzeczą ludzką.

Czasami warto sie pomylić, znajomy robił piersi kurcząt [przyjęcie dla
100 osób] w cieście zapiekane w oleju i zamiast gałki wsypał cynamon.
Początkowo zdębiał.
Potrawa weszła na stałe do menu.
pozdr. Jerzy

Miruna inaczej