sos serowy

1. Data: 2005-07-10 16:32:00

Temat: sos serowy
Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki sosik do tacos. Jak?

czy ktoś wie? i powie mnie.

tomaso

2. Data: 2005-07-10 17:15:01

Temat: Re: sos serowy
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomasoburkaso wrote:
> Taki sosik do tacos. Jak?
>
> czy ktoś wie? i powie mnie.

powiedzieć ciebie?

Znaczy ten amerykański sosik?

Bierzesz cheddarek, ścierasz na tareczce, możesz wziąć pacuszkę
topionego cheddarka. Topisz w garnuszku ze śmietanką lub mleczkiem.
Sosik gotowy. Możesz dodać papryczki, chilliczka lub innych przyprawek
do smaku.

Waldek

3. Data: 2005-07-10 19:46:49

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
>topionego cheddarka. Topisz w garnuszku ze śmietanką lub mleczkiem.
>Sosik gotowy. Możesz dodać papryczki, chilliczka lub innych przyprawek

Smaczku, pomyliles sie.

Kot, po uczcie srodziemnomorskiej, a za oknem przepiekne, pastelowe
chmury...

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

4. Data: 2005-07-10 21:28:55

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> [...]
> topionego cheddarka. Topisz w garnuszku ze śmietanką lub mleczkiem.
> Sosik gotowy. Możesz dodać papryczki, chilliczka lub innych przyprawek

No tak cheddarek, cholera, 70 za killogram. Chyba uruchomię produkcję
cheddarka w piwnicy. Albo prawdziwego Cheddara zabójcy.
Merci
tomaso

5. Data: 2005-07-10 21:57:09

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomasoburkaso wrote:

> No tak cheddarek, cholera, 70 za killogram. Chyba uruchomię produkcję
> cheddarka w piwnicy. Albo prawdziwego Cheddara zabójcy.

spróbuj na topionym serze z serii bardziej pikantnych i dodaj parę
przypraw do smaku.

Waldek

6. Data: 2005-07-11 06:33:36

Od: "maciej debski" <mac@not_for_spammers.tv> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomasoburkaso" napisał...
> No tak cheddarek, cholera, 70 za killogram. Chyba uruchomię produkcję
> cheddarka w piwnicy. Albo prawdziwego Cheddara zabójcy.

jesli masz dostęp - poszukaj w Tesco na polce z pakowanymi serami.
bywa tam cheddar firmowany przez tesco - ok 21 pln za kg.
nie jest to Cheddar tylko cheddar, ale IMO wart tych pieniędzy.

mac.

7. Data: 2005-07-11 09:58:31

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bywa tam cheddar firmowany przez tesco - ok 21 pln za kg.
> nie jest to Cheddar tylko cheddar, ale IMO wart tych pieniędzy.>

Dzięki, będę szukał.

Tomaso

8. Data: 2005-07-11 10:32:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Jul 2005 08:33:36 +0200, "maciej debski"
<mac@not_for_spammers.tv> wrote:

>U?ytkownik "tomasoburkaso" napisa?...
>
>jesli masz dost?p - poszukaj w Tesco na polce z pakowanymi serami.
>bywa tam cheddar firmowany przez tesco - ok 21 pln za kg.
>nie jest to Cheddar tylko cheddar, ale IMO wart tych pieni?dzy.
>
>mac.

Cheddar przez duze "C" to jest tylko stamtad, cala reszta to
cheddar...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-07-11 12:41:48

Od: "maciej debski" <mac@not_for_spammers.tv> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" napisał...

> Cheddar przez duze "C" to jest tylko stamtad, cala reszta to
> cheddar...

posypuję głowę popiołem,
choć chodziło mi o ilość czedaru w czedarze...

mac.

10. Data: 2005-07-11 12:49:12

Od: "tarator" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <mac@not_for_spammers.tv> napisał w wiadomości

> posypuję głowę popiołem,
> choć chodziło mi o ilość czedaru w czedarze...

jak o ilość dębu w debskim
tarator

Czy ktoś prowadzi bufet na wyższej uczelni?
Re: OT: Wina
za słone kiszone - jak ratować?
Maszynka do Miesa Zelmer czy Clatronic??
gotowanie brokułów