Re: sprawozdanie z kolorowania

Data: 2003-08-20 16:54:48
Temat: Re: sprawozdanie z kolorowania
Od: mips <m...@p...pl>

joanna napisał/a w news:bi06qn$t4d$1@inews.gazeta.pl:

> Mnie z hny (czy chny?)

Chny.

> wychodzil ladny rudy (ale nie wsciekle rudy) kolorek.
> Ale nie mam juz cierpliwosci zeby sie babrac w tej
> papce, wole farby, ktorych efektu nigdy nie da sie przewidziec...

Da się, da:)
Jeśli masz ciemniejsze włosy niż farba, którą wybrałaś, kolorek również
będzie ciemniejszy niż ten na opakowaniu.
Jeśli farbowałaś włosy już wcześniej musisz wziąć poprawkę na
oczekiwany efekt, zwłaszcza jeżeli nowy kolorek mocno się różni od
wyjściowego.
Natomiast farbowanie po koloryzacji środkami naturalnymi może być dość
niebezpieczne i ostatecznie możesz otrzymać na głowie ogólną impresję;)

--
mips