Re: spray na murze

Data: 2005-01-24 08:02:15
Temat: Re: spray na murze
Od: Lila <H...@H...Com>

Leszek <n...@m...pl> napisał:
> Użytkownik "TMG" <t...@u...lodz.pl> napisał w wiadomości

> Zaczniesz usuwać, to tylko przyciągniesz gnidy i będziesz to musiał
> robić regularnie

Nie, tylko regularne usuwanie/zamalowywanie napisow skutecznie odstrasza
wandali. Po prostu ida tam gdzie ich bazgroly beda widoczne jakis czas.
Jesli usuwanie rozpuszczalnikiem nie pomoze, to sa tez profesjonalne
srodki do zabezpieczania scian, czy usuwania juz namalowanego graffiti -
szukaj srodkow "anty graffiti" np.
www.demichem.hg.pl/antygraffiti-zolpan.htm , www.masters-service.com.
Sama tego nie stosowalam, bo moja wspolnota mieszkaniowa woli
zamalowywanie.

Pozdrowienia,
Lila