Re: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący

Data: 2008-08-17 19:07:12
Temat: Re: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

On Aug 17, 2:24 pm, "Ewa" <j...@o...pl> wrote:
> Witam Szanownych Grupowiczów
>
> Właśnie stoję przed wyborem sprzętu do kuchni i mebli. Płyta i piecyk siłą
> rzeczy będzie zabudowana. A jak to jest z lodówką i zmywarką ?? Z Waszego
> doświadczenia jakie są cechy, plusy i minusy sprzętu do zabudowy i
> wolnostojących. Nigdy nie miałam sprzętu do zabudowy. Mogę sobie wyobrazić
> że do zabudowy sprzęt jest mniej pojemny w środku (mam rację?),
Nie masz.
Zabudowa tak z grubsza oznacza że do drzwiczek sprzętu mocuje się
płytę meblową.

> jest problem
> z wymianą sprzętu ??, a co np. jak leci woda z tyłu zabudowanej zmywarki ???

Dokładnie tak sam jak nie nie jest zabudowana, trzeba wysunąć i
poprawić wąż :-)

> Plusa wyobrażam sobie tylko jednego kuchnia ładniej wygląda. Coś jeszcze?

Zwykle dużo ładniej, białe czy nawet srebrne drzwiczki wśród
drewnianych wyglądają ... jak wyglądają.
Przy mdfach czy innych plastikach pewnie da się jakoś estetycznie
pogodzić.
Drugi plus to taki że teściowa nie wie które drzwiczki to lodówka ;-)

--
ZZ@private