Re: "srali muszki"

1. Data: 2004-06-01 21:29:23

Temat: Re: "srali muszki"
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c9indq$q8k$1@inews.gazeta.pl...

> Przeczytać a zrozumieć Dawidzie - to dwa różne pojęcia.
> Pomyśl,,
> nie masz pewności, że wiedza prezentowana dzisiaj w książkach
> jutro jeszcze będzie aktualna.
> Odmawiając innym - w tym mnie - prawa do wypowiedzi
> szkodzisz samemu sobie
> przemyśl to - nie jestem Twoim wrogiem :-)
> Edward Robak Kraków, 31 maja 2004r. \|/ re:

Srobaczku, zapętliłeś się. Jeśli sam nie potrafisz, to poproś
kogoś, kto jest gdzieś blisko, aby zrestartował Twój program.

--
Sławek

1. Data: 2004-06-01 21:46:30

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>
> [...]

> Srobaczku, zapętliłeś się. Jeśli sam nie potrafisz, to poproś
> kogoś, kto jest gdzieś blisko, aby zrestartował Twój program.

jeśli nie zgadzasz się z tym co napisałem - to uzasadnij

Srobaczku
zapętliłeś się
sam nie potrafisz
poproś kogoś
zrestartował Twój program

czego to się dotyczy??

obSrawek
pultasz się
nic nie potrafisz
na kolana
szmaciarzu
a teraz odpowiedz w temacie

Przeczytać a zrozumieć "Slawek [am-pm]" - to dwa różne pojęcia.

1. Data: 2004-06-02 09:22:39

Od: Kowdlar <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 1 Jun 2004 21:36:58 +0200, na
pl.sci.filozofia,pl.sci.matematyka,pl.sci.psychologi
a, Dawid Chmiel
napisał(a):

> [...]
>
> PPS. po drugie robisz dziecinade. podajesz sie za 50 osob i symulujesz
> dyskusje
> miedzy nimi. tak ci zalezy zeby ludzie cie sluchali czytali
>
> PPPS. nie chcesz byc obrazany, nie obrazaj min. autorytetow jak ich
> nazywasz.
>
> PPPPS. dyskusja z Toba toczy sie spokojnie dopuki ktos ine wykaze dziury w
> twoim rozumowaniu,
> a wtedy zaczyna sie TROLLowanie. (czyli bzlugasz ta osobe i mowisz ze jest
> slepa i nie
> widzi prawdy - jedynie slusznej TWOJEJ prawdy).

Nie jest to do końca prawda. Ja, chociaż nie zgadzam się z księdzem , nigdy
nie zostałem przez niego zaatakowany jakimiś wulgaryzmami, czy epitetami
typu troll. Mam nadzieję, że nie uważasz mmnie za kolejne wcielenie
księdza, tym bardziej ,że preferuje na grupie radykalne inne koncepcje np.
budowy cząski elementarnej czy pojęcia czasu.
Zdrowia
Kowdlar

Tik nerwowy czy ki diabel ?
koniec schizofreni
"srali muszki" - dla takiego posta warto żyć ! :)
Gonić króliczka! było: Re: Napady gniewy przy dziecku ...
poszukuję dobrych studiów podyplomowych