Strona główna Grupy pl.sci.psychologia stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance

Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance

Data: 2006-08-22 21:56:25
Temat: Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance
Od: Quasi <q...@g...pl>

Kira napisał(a):

>> Moze. Ale coz na to poradzic?

> Dorosnąć...

Wiadomo, wraz z andropauza to przechodzi... ;-)

> I właśnie dlatego waszą obecność w damskim gronie traktujemy
> zwykle jako dopust boży- bo to, co nas bawi, wam podnosi od
> ręki ciśnienie i atmosfera robi się taka jaka się robi.

Oj wiem! W ubieglym roku bylem swiadkiem doszczetnego przegnicia
atmosfery podczas imprezy wlasnie z tego powodu, a nastepnie
gigantycznej, parotygodniowej afery ktora po niej wybuchla...

> Bo na zdrową logikę, jeśli gdzieś się zbierze parę dziewczyn
> niegarbatych, niekulawych, nie odstraszających wyglądem, to
> nie ma siły- jakiś wlepiony facet też się znajdzie.

A no wlasnie.

> I my się
> chwilę pośmiejemy i olejemy,

W tym sek, ze nie zawsze... Zreszta tak czy inaczej jest to skrajnie
wkurwiajace.

(...)

> A ty to w ogóle ewenement jesteś, więc nawet się nie zdziwię
> jeśli rzeczywiście okaże się, że ci jeden pies.
> Większości ludzi jednak niekoniecznie.

Byc moze.

> Prosty przykład- która kobieta przy facecie powie kumpeli
> "tyyy słuchaj, przez te święta 5 kilo przytyłam, dupa mi się
> nie mieści w tamtą czarną kieckę a chcę ją za tydzień na
> imprezę założyć! daj jakąś dietę??"?

Kilka razy juz w tego typu rozmowach uczestniczylem (w tej chwili
przypominam sobie 2 + niezliczona liczba z kuzynka, ktora miala na
punkcie bycia "przytyta" obsesje).

> I z drugiej strony- który facet, siedząc w towarzystwie
> choćby jednej kobiety, rzuci do kumpla "ty patrz, ale
> dupcia, zawieszenie pierwsza klasa"?

Ja nawet do kobiet (ale oczywiscie nie wlasnych) rzucam. I nikogo to nie
wzrusza.

Nie wiem, moze jakims telewizyjnym stereotypom ulegasz?

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky