sterylizacja

81. Data: 2006-02-10 22:40:43

Temat: Re: sterylizacja
Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dsj3s4$8ho$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> moim synku, ale niestety, ksiądz, który miał tam działać, nie potrafił mi
> wskazać ani jednej samotnej matki, bo po prostu zadną się nie
> interesował). W między czasie została zbudowana wypasiona plebania (mogę
> Ci podac nawet nazwe drogich hiszpańskich płytek i wanny z hydromasażem,
> które kupiono w firmie, w której pracuję, dla tej właśnie plebanii), duża
> kaplica, tylko domu pomocy dla samotnych matek jak nie było tak nie ma....
>
> Wzruszająca historia, nie? Od ust sobie odejmują, żeby tym samotnym matkom
> (na dom dla których zbierali kiedyś datki) pomagać.... Pewno też się nie

Pojedyncze przypadki sie zdazaja,..czy ja napisalem,ze 100% ksiezy jest
super?? Ty podalas jeden przypadek,..ja moge podac bez problemu 15, ksiezy
ktorzy od ust sobie odejmuja,zeby pomoc drugiemu. Znam torche ksiezy i
widze, ktorzy jacy sa i co robia. A ze wsrod calej grupy znajdzie sie
paru,ktorzy postepuje ZLE to jest bardzo przykre,...ale zdaza sie i ja temu
nie przecze.

ps
wiesz ile przez 50 lat komunizmu bylo wyslanych ludzi do seminariow,
specjalnie po to aby od srodka Kosciol rozwalac i w nim bruzdzic?? ...
pomysl o tym,...nie wszycy kaplani sa swieci i zostali ksiezmi z
powolania,..niestety

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

82. Data: 2006-02-10 22:47:38

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> masz racje ,ja odpowiadam za siebie i czy usune to ja za to odpowiem ,to
> ja bede ponosic konsekwence a nie ty czy inny facet bo jestem kobietom i
> moja macica to moja sprawa a nie Rydzyka czy innego oszołoma .

pytanie nr 1: dlaczego wedlug Ciebie o. Rydzyk to oszolom?? co takiego robi
i jak postepuje,ze nazywasz go oszolomem??

pytanie nr 2: rozmawials z jakas kobieta co wykonala aborcje? pytales sie
jak sie z tym czuje itd.? czy przeszla na tym do porzadku dziennego,czy cale
lata sumienie nie daje jej spac?? Macica to Twoja sprawa,..i tu masz
racje,..mozesz sobie ja wyrznac w cholere,..moze nawet pozytek z tego jakis
bedzie,bo mnozyc sie nie bedziesz,....Ale pomysl o tym,ze teraz jestes
madra,..ciekawe jakbys faktycznie dokonala aborcji, jakbys gadala o tym,..i
czy w ogole bys zabrala glos w tej sprawie.

Spotkaj sie z kobietami,ktore dokonaly aborcji i z nimi porozmawiaj..... i
wtedy sie na forum wypowiadaj,..ciekawe czy bedziesz wychwalac aborcje jako
cudowna metode "antykoncepcji", zbawiajacych swiat od wszelkich problemow.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

83. Data: 2006-02-10 22:58:30

Od: "mIrO" <m...@m...mIrO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" napisał w wiadomości

> [...]
> widze, ktorzy jacy sa i co robia. A ze wsrod calej grupy znajdzie sie
> paru,ktorzy postepuje ZLE to jest bardzo przykre,...ale zdaza sie i ja

Widziales bezrobotnego ksiedza? Bo ja jeszcze w zyciu... za to widzialem
(moge powiedziec mniej wiecej gdzie) parafie, gdzie spora czesc parafian
jest bezrobotna, ale w ciagu ostatnich kilku lat wybudowano
ttttttaaaaaaaaaakkkkaaaaaa plebanie, ze ja sie takiego domostwa pewnie w
zyciu nie dorobie. A kosciolow jest wiecej i wiecej.
Aczkolwiek nie mowie, ze wszyscy ksieza sa zli, tyle ze ksieza nie slubowali
ubostwa, wiec de facto moga w tym przypadku robic co chca i nawet grzechu
nie popelniaja. Tutaj wszystko zalezy od sumienia konkretnego osobnika.
Sytuacja na religii u kolegi, jeszcze w liceum:
Ksiadz sie pyta, jaki model sprzetu audio jest lepszy, ceny wymienianych
oscyluja w granicach 2,5k do 4 k PLN, chcial kupic i nie wiedzial co wybrac.
Haslo z sali: moze by tak ksiadz przeznaczyl wieksza czesc tych pieniedzy na
biedne dzieci, a kupil cos mniejszego?
Ksiadz: ale dlaczego ? Ja nie slubowalem ubostwa!

> Jarek (SQ1EUO)

pzdr
mIrO

84. Data: 2006-02-10 23:23:11

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może odpowiesz mi na pytanie, dlaczego nie będe mogła pochować na
> cmentarzu, z księdzem i całą resztą, człowieka, który umrze w wyniku
> naturalnego poronienia w 6 tygodniu ciązy ??

rzeczywiscie tak jest i powiem niestety
kosciol katolicki - do ktorego zreszta juz nie naleze, tak wlasnie
postepowal
i nadal postepuje,
rozmawialem o tym ostatnio z jednym ksiedzem profesorem na ten temat
i sam on to potwierdzil i sam przyznal, ze KK co prawda powoli to zmienia
ale nadal brak jasnego zdania na ten temat lub przeprosin za poprzedni
okres gdy wlasnie nie chciano chowac takich dzieci

stanowi to zapewne zgorszenie dla wielu i podwaza zaufanie do organizacji
jak jest KK -- jednak nie powinno podwazac zaufania do Boga z ktorym
niektore koscioly lub niektore praktyki w nich nie maja nic wspolnego

jednak to, ze KK postepuje w tym jako hipokryta nie znaczy, ze daje
to prawo innym do aborcji

Tomek

85. Data: 2006-02-10 23:23:28

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mIrO" <m...@m...mIrO> napisał w wiadomości

> Widziales bezrobotnego ksiedza? Bo ja jeszcze w zyciu... za to widzialem
> (moge powiedziec mniej wiecej gdzie) parafie, gdzie spora czesc parafian
> jest bezrobotna,

I to oczywiscie wina tego ksiadza!?

>ale w ciagu ostatnich kilku lat wybudowano ttttttaaaaaaaaaakkkkaaaaaa
>plebanie,

I co z tego,..jak Ci bezrobotni chca temu ksiedzu sprezentowac taka
plebanie,za to ze im pomaga (nie tylko finanasowo) to ich prawo, a moze ten
ksiadz odziedziczyl spadek,...a moze wynajduje gdzies sponsorow,..wiesz
chociaz troszeczke jak wygladaja sprawy finansowe w parafiach??.....zreszta,
plebania moze byc super, a przy tym ten ksiadz pomaga tez ludziom, jedno z
drugim sie nie kluci.

>ze ja sie takiego domostwa pewnie w zyciu nie dorobie.

aaa...tu cie boli ?? :)) ...trzeba bylo zostac ksiedzem,..zylbys jak krol
(wedlug ciebie)...

>A kosciolow jest wiecej i wiecej.

Bo jest ku temu potrzeba,...dajesz cos na budowe nowych Kosciolow?? pewnie
nie,...a ja daje i WARA od tego co robie ze swoimi pieniedzmi,..jak bedzie
mnie stac to bede sponsorwoal budowe kosciolow cale zycie!!

> [...]
> na biedne dzieci, a kupil cos mniejszego?
> Ksiadz: ale dlaczego ? Ja nie slubowalem ubostwa!

jasssne,.....i napewno ten ksiadz jesli to mowil,to mowil to powaznie,..i
nie chcial np. podjac w ten sposob dyskusji. Bzdury pan pleciesz i tyle.
Ciekawe,dlaczego najwiecej do powiedzenia o Kosciele i ksiezach maja
Ci,ktorzy widza kosciol raz w roku (na pastrece) albo i rzadziej....

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

86. Data: 2006-02-10 23:28:14

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ksiądz, który uczył mnie religii w liceum miał pecha - był głupszy od
> większości swoich uczniów a na dodatek - szalenie łatwo się zacietrzewiał,
> co pozbawiało go reszty zdrowego rozsądku. Kiedyś, podczas dyskusji na

sluchajcie, jaki jest sens dyskutowac kto wieksza bzdure powiedzial !!!!

ktos jest glupi i sie nie zna, a nawet gada niezgodnie z tym co powinien
to jaki sens o tym dyskutowac -- mozna sie ewentualnie posmiac
i tak wiadomo, ze to nie jest np. oficjalne stanowisko

rozmawiamy raczej o konkretnych stanowiskach np. stanowisku KK
czy innych np. organizacji, czy panstwa do jakis zagadnien

oczywiscie oficjalne stanowisko malo jest istotne gdy wszyscy
przedstawiciele
mowia i czynia cos innego

Tomek

87. Data: 2006-02-10 23:33:40

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ej, bądź łaskaw wyjaśnić, na jakim etapie dziecko w brzuchu matki ma
> "kilkaset milionów komórek"..

niestety nie potrafie podac ci dokladnego czasu,
dorosly czlowiek skalda sie z okolo 600 miliardow komorek,
a sam mozg (ktory w czasie narodzin ma juz tyle komorek
- a nawet wiecej niz dorosly - ma 100 miliardow)
wiec zapewne bedzie to jeszcze w pierwszym trymestrze
ciazy

Tomek

88. Data: 2006-02-10 23:43:14

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest, że z tych, co głoszą miłość do życia poczetego i tak prędzej
> czy później wychodzi pogarda dla ludzi o innych poglądach?

a ty nie masz pogardy do ludzi o oddmienych pogladach, np. do takiego
czlowieka o odmienny pogladzie jakim byl Hitler
ja ma pogarde dla ludzi "ktorzy zlo nazwywaja dobrem a dobro zlem"
ktorzy morderstwo nazywaja "prawem do wlasnego brzucha"
lub "zabiegiem"

Tomek

89. Data: 2006-02-11 04:59:24

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> czy jesli dzis wiekszsc zadecyduje zeby ciebie i twoja rodzine
> roztrzelac,
> to czy to bedzie dobre ??

Nie widać takowego zagrożenia, bo jako obywatel korzystam z
tych_samych_praw_co_reszta_obywateli. Płód nie. Ma jednak pewna ochronę.
Skrojoną na miarę jego potrzeb.

90. Data: 2006-02-11 10:16:25

Od: "mIrO" <m...@m...mIrO> szukaj wiadomości tego autora

IMHO ludzka przyzwoitosc nakazywalaby mi bardziej pomagac tym parafianom,
niz budowac takie cos. Bo tu nie chodzi nawet o sama wielkosc (chociaz tez),
ale glownie o widoczny przepych.

> aaa...tu cie boli ?? :)) ...trzeba bylo zostac ksiedzem,..zylbys jak krol
> (wedlug ciebie)...
Nie, nie boli mnie, bo nie jest sztuka rozporzadzac czyms, co dostaje sie od
innych (i to regularnie) - sztuka jest rozporzadzac tym, co sie samemu
zarobi.
Na ten temat bedziemy mogli porozmawiac, kiedy ksieza beda miec mozliwosc
(ba, wg mnie powinni miec obowiazek) posiadania wlasnej rodziny - aby w
praktyce mogli spotkac sie z tym, jak sie ludziom zyje, zarowno z
radosciami, jak i problemami.
Skonczyloby sie wtedy czcze gadanie na temat, jak sie zyc w rodzinie
powinno, a pokazaliby to wlasnym przykladem.
Wiesz jaka jest roznica miedzy praktyka a teoria:
- Teoria - kiedy nic nie dziala i wiemy dlaczego
- Praktyka - kiedy wszystko dziala i nie wiemy dlaczego
(- A polaczenie praktyki z teoria - nic nie dziala i nie wiemy dlaczego...)

Fajnie, ze ktos wie dlaczego cos nie dziala, ale jeszcze lepiej by bylo,
gdyby nie bylo to dla niego jedynie teoria.
Chyba, ze o zycie "jak krol" to chodzi ci w kontekscie posiadania rzadu
dusz. Tutaj moglbym sie ewentualnie zastanowic ;)

> Bo jest ku temu potrzeba,...dajesz cos na budowe nowych Kosciolow?? pewnie
> nie,...a ja daje i WARA od tego co robie ze swoimi pieniedzmi,..jak bedzie
> mnie stac to bede sponsorwoal budowe kosciolow cale zycie!!
Niestety daje - ostatnio 20 mln zl na budowe Świątyni Opatrzności Bożej.
Wolalbym, aby to trafilo do domow dziecka albo szpitali, gdzie niestety
czesto brakuje na ksztalcenie dzieci i leczenie.
Predzej czy pozniej pekna wam te kiesy, bo coraz mniej "wiernych" do
kosciola uczeszcza, a liczba tych drugich rosnie. Smiem wiec watpic, czy to
jest potrzeba wiernych (te wiecej kosciolow), czy raczej znalezienia miejsc
pracy dla nowowyswieconych ksiezy.

> Ciekawe,dlaczego najwiecej do powiedzenia o Kosciele i ksiezach maja
> Ci,ktorzy widza kosciol raz w roku (na pastrece) albo i rzadziej....
Bywalem czesciej (ba, nawet na obozie z DA bylem swego czasu) poki na swoje
oczka nie przejrzalem :)

> jasssne,.....i napewno ten ksiadz jesli to mowil,to mowil to powaznie,..i
> nie chcial np. podjac w ten sposob dyskusji. Bzdury pan pleciesz i tyle.
Powaznie czy nie - powiedzial prawde. Znam za to ksiedza, ktory malo nie
pobil kolezanki na lekcji, w koncu kazal jej wyjsc z sali, a pozniej jeszcze
donisl na nia do wychowawcy - mimo ze to on zaczal sie na nia wydzierac, bo
nie podobal mu sie nasz sprzeciw przeciwko prawu kanonicznemu, stawiajacemu
w razie zagrozenia zycia czlowieka doroslego, ktory teoretycznie ma wieksze
szanse sam sie uratowac, w lepszej sytuacji, niz dzieci (przypadek - pali
sie dom, zona moze uratowac meza lub dzieci, kogo wiec powinna ratowac? -
nie bylo w klasie osoby, ktora by podzialala zdanie ksiedza i PK).

Zastanow sie, czy jak lew bronisz wiary w Boga czy w KK (i jego ziemskich
urzednikow, ktorzy sa takimi samymi ludzmi, jak wszyscy inny, z takimi
samymi potrzebami i przywarami).

> Jarek (SQ1EUO)

mIrO

gdzie sprawdzić lekarza