Re: sterylizacja

From: "sq1euo" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: sterylizacja
Date: Sat, 11 Feb 2006 00:23:28 +0100

Użytkownik "mIrO" <m...@m...mIrO> napisał w wiadomości
news:dsj5rb$fu2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Widziales bezrobotnego ksiedza? Bo ja jeszcze w zyciu... za to widzialem
> (moge powiedziec mniej wiecej gdzie) parafie, gdzie spora czesc parafian
> jest bezrobotna,

I to oczywiscie wina tego ksiadza!?

>ale w ciagu ostatnich kilku lat wybudowano ttttttaaaaaaaaaakkkkaaaaaa
>plebanie,

I co z tego,..jak Ci bezrobotni chca temu ksiedzu sprezentowac taka
plebanie,za to ze im pomaga (nie tylko finanasowo) to ich prawo, a moze ten
ksiadz odziedziczyl spadek,...a moze wynajduje gdzies sponsorow,..wiesz
chociaz troszeczke jak wygladaja sprawy finansowe w parafiach??.....zreszta,
plebania moze byc super, a przy tym ten ksiadz pomaga tez ludziom, jedno z
drugim sie nie kluci.

>ze ja sie takiego domostwa pewnie w zyciu nie dorobie.

aaa...tu cie boli ?? :)) ...trzeba bylo zostac ksiedzem,..zylbys jak krol
(wedlug ciebie)...

>A kosciolow jest wiecej i wiecej.

Bo jest ku temu potrzeba,...dajesz cos na budowe nowych Kosciolow?? pewnie
nie,...a ja daje i WARA od tego co robie ze swoimi pieniedzmi,..jak bedzie
mnie stac to bede sponsorwoal budowe kosciolow cale zycie!!

> [...]
> slubowali ubostwa, wiec de facto moga w tym przypadku robic co chca i
> nawet grzechu nie popelniaja. Tutaj wszystko zalezy od sumienia
> konkretnego osobnika.
> Sytuacja na religii u kolegi, jeszcze w liceum:
> Ksiadz sie pyta, jaki model sprzetu audio jest lepszy, ceny wymienianych
> oscyluja w granicach 2,5k do 4 k PLN, chcial kupic i nie wiedzial co
> wybrac.
> Haslo z sali: moze by tak ksiadz przeznaczyl wieksza czesc tych pieniedzy
> na biedne dzieci, a kupil cos mniejszego?
> Ksiadz: ale dlaczego ? Ja nie slubowalem ubostwa!

jasssne,.....i napewno ten ksiadz jesli to mowil,to mowil to powaznie,..i
nie chcial np. podjac w ten sposob dyskusji. Bzdury pan pleciesz i tyle.
Ciekawe,dlaczego najwiecej do powiedzenia o Kosciele i ksiezach maja
Ci,ktorzy widza kosciol raz w roku (na pastrece) albo i rzadziej....

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl