sterylizacja

71. Data: 2006-02-10 18:52:05

Temat: Re: sterylizacja
Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.02.2006 Krzysztof <k...@p...onet.pl> napisa?/a:

>Zwykle nie wypowiadam si? na temat aborcji, ale powiedzia?e? tak KOSMICZN?
> BZDUR?, ?e nie mog? przemilczeae.

*ziew*

> Co do jasnej ch* ma nauka do kwestii czy aborcja to przera?aj?ce zabójstwo
> dziecka nienarodzonego czy te? ca?kowicie naturalne usuni?cie prywatnego
> fragmentu cia?a kobiety? Albo do pytania kiedy zaczyna si? cz?owiek?

A ma to, ze stoja za nia jakies podstawy naukowe, badania empiryczne.
A nie religijne wierzenia nie majace zadnego poparcia.

> Kiedy wreszcie lewica antyko?cielna (bo lewica proko?cielna od nauki woli
> 'nauk?' jak kreacjonizm) przestanie sobie naukowo?ci? g?b? wycieraae?
> Rozumiem ?e Lenin wiecznie ?ywy, ale Marks od dawna rozpad? si? w proch.

A kiedy wreszcie prawica koscielna przestanie sobie religia i bogiem
gebe wycierac?

--
Tomasz Trystula

72. Data: 2006-02-10 18:53:58

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Dnia 10.02.2006 tomm <t...@p...gazeta.pl> napisał/a:
> Popatrz, popatrz. Plemnik to tez komorka i potencjalny czlowiek. Wiesz
> co? Moze zabronimy masturbacji? Brzeciez to jawne *morderstwo*.

Ty sie nie smiej - ja sluchalam z otwartymi ustami wypowiedzi pewnego
ksiedza, ze jak sperma trafi przypadkiem na przescieradlo, a nie do pochwy -
to juz jest to ciezki grzech... (prawie zabójstwo). Ech... szkoda slów.

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. A swoja droga, czy którys z was chlopców i mezczyzn w tym kontekscie
(przescieradla) nie jest grzeszny?:P No, zwazywszy, ze w wieku dojrzewania
prawie wszystkim chlopcom zdarzaja sie takie mimowolne "akcje" podczas snu,
to: a kysz "grzesznicy".

73. Data: 2006-02-10 19:11:10

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojęcie grzechu dotyczy tylko wyznawców watykańskich pingwinów. Ja do nich
nie należę, che, che!

74. Data: 2006-02-10 22:12:53

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> Cóż, znajdujesz sobie alibi nazywając nienarodzonego człowieka inną
> nazwą -"zarodek" i sądzisz, że to już rozwiązuje problem.
> Spróbuj zastanowić się, w którym momencie ten "zarodek" nagle zamienia się
> człowieka i dlaczego akurat wtedy?

To może odpowiesz mi na pytanie, dlaczego nie będe mogła pochować na
cmentarzu, z księdzem i całą resztą, człowieka, który umrze w wyniku
naturalnego poronienia w 6 tygodniu ciązy ??

Że co? że trumienki takiej malutkiej nie będzie, ale poza tym, to kazdy
ksiądz mi pochowa i nie będzie robił problemu ?

Jak to jest, że raz ten sam kłębuszek komórek jest człowiekiem, którego się
zabija, a zaraz potem - nie jest człowiekiem zasługującym na katolicki
pogrzeb ?

Co to jest? Relatywizm czy najzwyklejsza hipokryzja ?

Monika

75. Data: 2006-02-10 22:14:14

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> pisalem juz o tym, ty tez w swoim swiatopogladzie jestes zlepkiem komorek,
> tyle, ze nie kilku, nie kilkuset milionow jak dziecko w brzuchu matki,
> ale kilku miliardow -- ale nadal to jest (w twoim swiatopogladzie)
> zlepek komorek

Ej, bądź łaskaw wyjaśnić, na jakim etapie dziecko w brzuchu matki ma
"kilkaset milionów komórek"..

Monika

76. Data: 2006-02-10 22:16:31

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pochwy -
> to juz jest to ciezki grzech... (prawie zabójstwo). Ech... szkoda slów.

Ksiądz, który uczył mnie religii w liceum miał pecha - był głupszy od
większości swoich uczniów a na dodatek - szalenie łatwo się zacietrzewiał,
co pozbawiało go reszty zdrowego rozsądku. Kiedyś, podczas dyskusji na
lekcji o zyciu na-poczętym tak się zapętlił, że wyszło, że każdy okres jest
grzechem zabójstwa dziecka, które mogłoby się urodzić.

pozdr

Monika

77. Data: 2006-02-10 22:19:56

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadz sie, z drugiej strony moze tak bylo, moze nie,

A, chwytam... cała ta inkwizycja to wymysł lewicy, którego może wcale nie
było :D

Monika

78. Data: 2006-02-10 22:24:49

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Duuuuzo ksiezy robi bardzo duzo,..tylko nigdzie sie tym nie chwali,..bo
> nie o to chodzi. Wiem to i znam sporo ksiezy co naprawde pomagaja ludziom
> w potrzebie,niejednokrotnie odejmujac sobie od ust,......wiem,wiem zaraz
> sie zacznie dyskusja o samochodach, o rzekomych bogactwach itd. - ale to
> sa bzdury, powtarzane jak matntra,przez wszelkiej mascie lewicowe elyty i
> ciemne masy postepowcow.

Zadzwoń do Jastrzębia Zdroju, do UM i zapytaj czy kościelny ośrodek pomocy
dla samotnych matek, który miał powstać na jednym z osiedli już działa czy
może jeszcze nie?

Miał powstać kilka lat temu (sama 5 lat temu chciałam oddać tam rzeczy po
moim synku, ale niestety, ksiądz, który miał tam działać, nie potrafił mi
wskazać ani jednej samotnej matki, bo po prostu zadną się nie interesował).
W między czasie została zbudowana wypasiona plebania (mogę Ci podac nawet
nazwe drogich hiszpańskich płytek i wanny z hydromasażem, które kupiono w
firmie, w której pracuję, dla tej właśnie plebanii), duża kaplica, tylko
domu pomocy dla samotnych matek jak nie było tak nie ma....

Wzruszająca historia, nie? Od ust sobie odejmują, żeby tym samotnym matkom
(na dom dla których zbierali kiedyś datki) pomagać.... Pewno też się nie
chwalą.... tacy skromni...

Monika

79. Data: 2006-02-10 22:26:32

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, nie moze byc, potrzebe jeszcze jajeczko -- nie uczyli cie

ten "człowiek" w 6 tygodniu ciąży też sam nie może być człowiekiem... nie
uczyli cię ?

Monika

80. Data: 2006-02-10 22:31:41

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> kieruję się jednak w zyciu zasadami moralnymi co też czyni ze mnie
> człowieka

O, i już mamy prostą definicję człowieka

Człowiek zaczyna się wtedy, kiedy może innemu urwać jaja w imię zasad
moralnych :D

Gratuluję.

Jak to jest, że z tych, co głoszą miłość do życia poczetego i tak prędzej
czy później wychodzi pogarda dla ludzi o innych poglądach?

Gdyby mogli ocenić na etapie życia prenatalnego, jakie poglądy będzie miał
ten przyszły człowiek, pewno byliby jednak za aborcją w określonych
przypadkach... ;)

Monika

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??