wiosna

21. Data: 2006-02-27 18:25:04

Temat: Re: sto pytan...
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:1m2bic8l23794$.az2p496w8pew$.dlg@40tude.net...

> Z ciekawości, co sadziłaś?
> Część moich róż przechodzi testy prawdy tej zimy, bo wielu nie okryłam

Przyznaje sie bez bicia, ze nic nie zakrywalam;-(to ich druga zima, a
pierwsza przezyły bez problemu.Ma juz nawet takie maciupenkie "listki"
Wtyd mi, ale nawet nie wiem jak sie nazywa, była bezimienna.Kwitnie
dwukrotnie, pieknie pachnie i jest na pniu szczepiona.

Przy okazji, jaka byc mi doradziła róze pnaca?Chce ja posadzic przy
tarasie zachodnim.

Aaa, druga niestety nie przezyła i nie wiem czy juz ja do piachu czy
moze zdarzyc sie cud???

Strasznie chce sobie juz cos kupic i zasadzic.Widziałam begonie, ale nie
wiem czy ja mozna teraz do donicy i w domu trzymac?Powiedzcie, co
robicie?Sadzicie juz cos?

Gosia

22. Data: 2006-02-27 18:25:49

Temat: Re: wiosna
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opał? Ściółka? Rózgi?:)

Zrobie sobie rózgę, tak rozga bardzo dobry pomysł.....

Gosia

23. Data: 2006-02-27 18:42:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strasznie chce sobie juz cos kupic i zasadzic.Widziałam begonie, ale nie
> wiem czy ja mozna teraz do donicy i w domu trzymac?Powiedzcie, co
> robicie?Sadzicie juz cos?

Krokosmie sobie nabyłam:) I tak, w weekend chyba zacznę je podpędzać,
podobnie eukomisa. I może wysieję trawki. Niech się zacznie ta wiosna...

A begonii wprawdzie nie uprawiam (one mnie nie lubią, chlip), ale też można
by już:)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

24. Data: 2006-02-27 19:06:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 19:25:04 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Przy okazji, jaka byc mi doradziła róze pnaca?Chce ja posadzic przy
> tarasie zachodnim.

Ten zachodni taras to nie jest najlepszy pomysł. Skoro jednak się uparłaś
to przynajmniej jakieś preferencje kolorystyczne podaj.

> Aaa, druga niestety nie przezyła i nie wiem czy juz ja do piachu czy
> moze zdarzyc sie cud???

Czekaj.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

25. Data: 2006-02-27 20:06:09

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I może wysieję trawki. Niech się zacznie ta wiosna...

Jakie trawki siejesz?
Hm.... ale nie taką na "skręty" ?
Pozdrawiam, Krystyna

26. Data: 2006-02-27 20:15:30

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten zachodni taras to nie jest najlepszy pomysł. Skoro jednak się
> uparłaś
> to przynajmniej jakieś preferencje kolorystyczne podaj.

a południowy bedzie lepszy?

wszystko jedno, byle by nie majtkowy róz i zołte

> Czekaj.
Bede czekała

Gosia

27. Data: 2006-02-27 20:35:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji, jaka byc mi doradziła róze pnaca?Chce ja posadzic przy
> tarasie zachodnim.
> Gosia

Świetny pomysł. Róże idealnie pasują do tarasów.
Wystawa zachodnia nie jest zła.

28. Data: 2006-02-27 20:37:58

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Świetny pomysł. Róże idealnie pasują do tarasów.
> Wystawa zachodnia nie jest zła.

No, to teraz juz naprawde zaczne byc czujna.Skoro Ty polecasz, to musi
byc bardzo głupi pomysł;-)

29. Data: 2006-02-27 20:41:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 21:15:30 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

.

> a południowy bedzie lepszy?
>
> wszystko jedno, byle by nie majtkowy róz i zołte

Lepszy, byle nie cały dzień w pełnym słońcu i nie przy samej ścianie.
Zobacz tu:

http://www.rosarium.com.pl/roze_pnace.htm

Moje faworytki to Lykkefund i Zephirine Drouhin.
Poza tym biała Iceberg Clg i różowa (ciemna) Rosarium Uetersen.
To tak realnie, z tego co można u nas zdobyć.
Czerwonych nie lubię:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

30. Data: 2006-02-27 20:53:16

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszy, byle nie cały dzień w pełnym słońcu i nie przy samej ścianie.
> Zobacz tu:

Ja jestem nieprzytomna, jak nic.Miałam na mysli taras
wschodni:-)Dziekuja za link, juz szukam

Gosia

wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy