strój śniezynki ?

31. Data: 2007-12-04 12:36:22

Temat: Re: strój śniezynki ? OT
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:fj3fal$73o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał
> |
> przykłusa znaczy jak cmokniesz to przykłusa do Ciebie :P
> siakieś anse ?
> :D

chciałabym mieć taką spódniczkę
;-)

Sylwia

32. Data: 2007-12-04 12:38:43

Temat: Re: strój śniezynki ?
Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 13:05, "MONI|<A" <moni|<a...@p...wp.pl> wrote:

> gdybys w tamtych czasach należał w szkole do tzw. koła przyjaciół, miałbyś
> to przed świętami w realu i co do kolorów sukienek nie byłoby żadnych
> wątpliwości ;-)

No kurcze, nie należałem...
Owszem był i nabór i nawet pewien... powiedziałbym nacisk na to, by
należeć, ale jakoś nie składało się, a teraz widzę, ile straciłem... :-
(

J.

33. Data: 2007-12-04 13:13:22

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał
złośliwa:

| chciałabym mieć taką spódniczkę
| ;-)

no jak nic musisz zostać telewizyjną śnieżynką ;)

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

34. Data: 2007-12-04 16:29:25

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 4 Gru, 10:30, "aqua" <a...@o...pl> wrote:

> kiedys ... w latach ruskich filmow i bajek ( znaczy mojego dziecinstwa )
> tak pamietam... sniezynka pomagala Dziadkowi Mrozowi i wtedy owszem
> moze i miala czerwona sukienke :-) tak mi sie jakos kojarzy ...

Konfabulujesz, wtedy to albo w cz/b TV miała sukienkę szarą, albo
jeśli w domu Rubina mieliście, możliwe były wszelkie możliwe kolory, z
naciskiem na zielono-fioletowy ;)

to, ze byla sniezynka w otoczeniu Dziadka Mroza i pomagala mu znam z filmow
i bajek :-)
wyraźnie napisalam , ... moze i miala czerwona sukienke :-)

pozdrawiam
aqua (poznan)

35. Data: 2007-12-04 17:49:57

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 4 grudnia 2007 (10:26:02) napisano:

> Czyli to nie takie proste :]
> Po ostatnich wyborach moj TZ mnie zapytal, to ktora RP teraz mamy, znowu
> III, czy moze V, ale nie umialam powiedziec :] a potem PO oglosilo, ze ta RP
> nie ma numeru (a moze to byli dziennikarze? :> )
> Koncze, bo jakos tak nie na temat zaczelam pisac ;)

OIDP to Donek zapowiedział porzucenie IV RP i kontynuację III. Czyli
teraz to będzie mniej-więcej wersja 3.1 stable.

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

36. Data: 2007-12-04 17:50:00

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Dec 2007 21:48:00 +0100, Jarek P. napisał(a):

> Ktoś
> widział czerowne śnieżynki [1]?

Watek zaczęłam czytać dopiero teraz. Natomiast przed chwilą gdy szliśmy do
domu, to mój syn śpiewał "czy wam nie przyszło nigdy do głowy, że śnieg
powinien być kolorowy..."
--
Elżbieta

37. Data: 2007-12-04 17:58:27

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2007 04:38:43 -0800 (PST), Jarek P. napisał(a):

> Owszem był i nabór i nawet pewien... powiedziałbym nacisk na to, by
> należeć, ale jakoś nie składało się, a teraz widzę, ile straciłem... :-

Nawet nie wiesz ile straciłeś :)
Ja co prawda do koła nie należałam, ale byłam olimpijczykiem olimpiady j.
rosyjskiego, więc korespondencja obowiązkowa. Najlepsza przyjaźń z tamtych
czasów przetrwała do dziś, dzięki emu przeżyłam wspaniałą przygodę w Rydze,
córka przyjaciół z Rygi ma na imię Elżbieta (Elizabetei), a i oni kiedyś
nadłożyli drogi i z Rygi do Wiednia po drodze przez Śląsk im było.
--
Elżbieta

38. Data: 2007-12-04 20:25:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yakhub <y...@g...pl> wrote:

> teraz to będzie mniej-więcej wersja 3.1 stable.

Release 02 ;-)

J.

39. Data: 2007-12-04 23:40:29

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzato wrote:
> w sumie nie na temat, ale ponoc obecna RP nie ma numeru :]

3.1 stable...

Pozdro

Maseł

40. Data: 2007-12-05 07:50:59

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 18:58, Elżbieta <w...@o...peel> wrote:

> Nawet nie wiesz ile straciłeś :)

U mnie w szkole - przede wszystkim dyskoteki, czego akurat nie żałuję,
bo ja i tak z tych nietańczących. Ale raz jeden (już w średniej)
trafił się rarytas, którego można było żałować na poważnie: obóz w tym
słynnym ośrodku pianierow wsiego mira na Krymie. Kolega się załapał (w
czasie mojej średniej szkoły już pewna odwilż panowała, z całej klasy
do koła przyjaciół należał on jeden - na ocenie mu zależało) i
baaardzo sobie chwalił, zwłaszcza ów "mir" jaki tam panował :-)

J.

Gdzie zabawki kreatywne?
[cross] SP nr 4 w Krakowie.
[z cyklu dziecko powiedziało] żona
Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]
Spadek