Re: strucla czy strucel??

Data: 2001-08-30 07:54:41
Temat: Re: strucla czy strucel??
Od: "adiola" <a...@p...com>

Czesc,
Strucla ( nie strucel ) - ciasto drozdzowe z makiem, serem, jablkami, ja
robie tez z marmolada morelowa ( pyszniutkie ).
Jak chcesz dam przepis prosty, zawsze udajacy sie ( bez jajek ! )
Strudel to zupelnie inny rodzaj ciasta ( maka, jajko, oliwa, ocet, sol ) ,
ktore rozciaga sie na cienki placek, po czym naklada sie np. jablka, mak.
Jak wyzej , tez mam przepis . W tym ciescie stosunek ciasta do nadzienia
jest jak 1:10. Jest pyszne, tylko conieco pracochlonne.
Pozdrowionka
adiola