suche włosy - pomocy !

21. Data: 2009-03-09 08:29:58

Temat: Re: suche włosy - pomocy !
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał

| A jakieś wypożyczenie bierzesz pod uwagę, chętnie przyjmę pod swój dach
| długowłosą dziewczynkę.

a bieeeerzzzz pani ! ;)
( zwrotów nie przyjmuję :D )

Bo tak to mogę się wyżyć tylko po basenie, a
| dziewczynki przy okazji też zadowolone, bo koncert życzeń się odbywa "a
| zrobi mi pani......., a ja mam dzisiaj dużo gumek żeby wystarczyło" ;)

noooo, i dlatego dla mojego dziecka raj był w przedszkolu bo była pani co to
fryzury wymyślała - a matka to tak bez polotu, albo kucyk albo warkocz ;)

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

22. Data: 2009-03-09 08:34:17

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felinity" <f...@j...pl> napisał

http://esentia.pl/Gliss_Kur_Oil_Nutritive_Olejki_pie
legnacyjne_Ekspresowa_odzywka_regeneracyjna_w_sprayu
_p31880.htm
| tego używa? U mnie to b. dobrze działało na włosy półdługie, ale
| plączące się po myciu.

o to to :) Na włosy i mokre i suche działa wyśmienicie. Niestety na drugi
dzień już jest lipa.

23. Data: 2009-03-09 08:36:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

[...]
gracias dobre kobiety za rady - zapisałam nazwy specyfików więc nie
pozostaje mi nic innego jak mały tour de miasto i zakup powyżyszych :)

24. Data: 2009-03-09 08:40:54

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*złośliwa*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać ((C)
Pippi):

> gracias dobre kobiety za rady - zapisałam nazwy specyfików więc nie
> pozostaje mi nic innego jak mały tour de miasto i zakup powyżyszych
> :)

Jak przetestujesz to podaj wyniki - mam długowłosego faceta, który lada
moment zacznie się basenować (3 x w tygodniu)... Obcięcie włosów w tej
chwili nie wchodzi w rachubę - na wakacje ma obiecane dredy ;)

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

25. Data: 2009-03-09 09:24:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gdaMa <g...@w...pl> tak oto plecie:

> Jak przetestujesz to podaj wyniki - mam długowłosego faceta, który lada
> moment zacznie się basenować (3 x w tygodniu)... Obcięcie włosów w tej
> chwili nie wchodzi w rachubę - na wakacje ma obiecane dredy ;)

A w maju żeby mu wianek ładnie leżał też? ;-)

Qra

26. Data: 2009-03-10 09:10:36

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać ((C) Pippi):

> A w maju żeby mu wianek ładnie leżał też? ;-)

Nie, w maju bedzie aureolka :-P

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 http://marusia.gu.ma/
oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

27. Data: 2009-03-10 16:55:44

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 09:29:58 +0100, złośliwa napisał(a):

> noooo, i dlatego dla mojego dziecka raj był w przedszkolu bo była pani co to
> fryzury wymyślała - a matka to tak bez polotu, albo kucyk albo warkocz ;)

Dobrze, że tych dziewczynek ma tylko kilka, bo byśmy szybko z tego basenu
nie wrócili. A dziś zrobiliśmy sobie w sali "przedszkole", czyli
przemeblowanie i pojawił się dywan, ale frajda na tym dywanie :). W ogóle
dzisiaj to fajnie było ośmioro dzieci (reszta albo chore, albo na
zawodach), na wszystko był czas, no i dużo miejsca na dywanie.
No i odbyła się lekcja odkurzania, bo dywan po rozwinięciu nie był zbyt
czysty. Przyniosłam odkurzacz i każdy sobie trochę popracował.
--
waruga

28. Data: 2009-03-22 23:40:41

Od: siwa <siwa@bez_tego.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 11:22:39 +0100, złośliwa napisał(a):

> * może jestem troche przewrażliwiona na punkcie szamponów ale wiem sama po
> sobie że moje włosy/głowa toleruje tylko jeden szampon i każda zmiana
> skutkowała albo przetłuszczaniem się kłaków albo łupieżem albo innymi
> rewelacjami. Chciałabym oszczędzić tego dziecku.

Jeśli masz na www zdjecia aktualne, to ja mam w domu włosy dłuższe i chyba
trudniejsze.
Odżywka Timotei do włosów długich u nas załatwia sprawę.

(waruga -- niekoniecznie trzeba mieć _dziewczynkę_, żeby musieć ponad 60 cm
ryżej mierzwy rozczesywać ;)

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

29. Data: 2009-03-22 23:41:36

Od: siwa <siwa@bez_tego.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 15:44:29 +0100, złośliwa napisał(a):

> No dobra, w sieci znalazłam coś co się nazywa Seboradin. Ktoś używał ?

Bdb, ale wzmacnia, a nie ułatwia rozczesywania.
I faktycznie śmierdzi.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

30. Data: 2009-03-23 15:10:27

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2009 00:40:41 +0100, siwa napisał(a):

> (waruga -- niekoniecznie trzeba mieć _dziewczynkę_, żeby musieć ponad 60 cm
> ryżej mierzwy rozczesywać ;)

Moja mierzwa (może wywołamy wilka z lasu??) nie chce zapuszczać, bo wszyscy
się będą patrzeć.
--
waruga

Buty
Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje
[REKLAMA] "Dziadek do orzechów i Król Myszy" w Jazgarzewie - 19 lutego o 18-tej