suplement diety ALVEO

1. Data: 2006-08-25 15:16:00

Temat: suplement diety ALVEO
Od: w...@o...eu (Wika) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was stosował Alveo i może obiektywnie ocenić właściwości
lecznicze tego specyfiku? Byłam na spotkaniu prowadzonym przez lekarza
homeopatę i lekarz ten twierdził, że Alveo stosowany przez kilka miesięcy
leczy właściwie wszystkie choroby: od cukrzycy, miażdżycy, po zmniejszanie
się blizn i zmian skórnych. Ja mam nerwicę, kłopoty
żołądkowo-jelitowe(podrażnienia śluzówki, biegunki), przewlekłe zapalenie
trzustki, arytmię(stosowany Sectral) i jestem alergiczką. To tak z
grubsza. Lekarz zachwalający działanie Alveo twierdził, że stosując ten
suplement stopniowo można redukować dawki zażywanych leków(za zgodą
lekarza prowadzącego). Problem tkwi w tym, że 4-misięczna
kuracja(minimum)to koszt ok.680 zł. To duży wydatek dla mnie, czy warto ?

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

2. Data: 2006-08-25 15:22:42

Temat: Re: suplement diety ALVEO
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście jak długo to piłam to wzrosła mi odporność ale to wszystko. NIE
WARTO
Pozdrawiam. Marta

3. Data: 2006-08-25 15:54:58

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

obiektywnie to zwykle naciagactwo! trzymaj sie od tego z daleka!

Tomasz

4. Data: 2006-08-25 16:17:07

Od: "Monika" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <n...@o...pl> napisał(a):

> obiektywnie to zwykle naciagactwo! trzymaj sie od tego z daleka!
>
> Tomasz

Hej, jak radzisz sobie z arytmią, czy masz ją od nerwicy, ostatnio lekarz też
zapisał mi Sectral. Jeszcze nie brałam , troche boje sie działań ubocznych,
czy są duże

5. Data: 2006-08-26 11:10:30

Od: w...@o...eu (wika) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Jeśli tylko działa na wzrost odporności, to taniej wyjdzie
np.echinacea- w aptece bez recepty.Brałam dwa lata temu i zimę przeżylam
bez kataru.
Pozdrawiam
Wika

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2006-08-26 11:15:09

Od: w...@o...eu (wika) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Dlatego nie kupiłam od razu na spotkaniu. Teraz ten lekarz będzie
za tydzień. Za taką kasę mam owoce dla całej rodziny do wiosny.
Pozdrawiam
Wika

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

7. Data: 2006-08-26 11:25:29

Od: w...@o...eu (wika) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem od czego mam arytmię. Sectral biorę ponad 10 lat (2x dziennie po
100).Wcześniej miałam Propranolol i jeszcze jakiś- nie pamiętam, ale
miałam duszności po nich. Po Sectralu nie mam. Nie znaczy to, że serduszko
24 na dobę bije równiutko ale nie mam "trzepotania" i nagłych skoków tętna
do 130.
Pozdrawiam
Wika

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

8. Data: 2006-08-26 12:12:36

Od: "marietta lonska" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...eu (wika) napisał(a):

> Dzięki. Dlatego nie kupiłam od razu na spotkaniu. Teraz ten lekarz będzie
> za tydzień. Za taką kasę mam owoce dla całej rodziny do wiosny.
> [...]
Mam pytanie, interesuje mnie jak sie czujesz po Sectralu, bo wczoraj lekarz
mi go właśnie zapisał, bo poprzedni lek obniżał mi cisnienie.Pisałaś że masz
nerwicę, a nie myślisz, że arytmia ma z tym związek, leczyłaś nerwicę, może
wtedy by arytmia ustąpiła? odpisz proszę, chociaż nie jest to związane z
suplementem Alveo

9. Data: 2006-08-26 12:13:06

Od: "Monika" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-08-26 17:17:04

Od: w...@o...eu (wika) szukaj wiadomości tego autora

Monika,
tak jak pisałam wcześniej-po Sectralu czuję się dość dobrze,jestem
"niskociśnieniowcem" ale ten lek u mnie jest chyba trafiony. Nerwicę
leczyłam, z marnym skutkiem. Po wizytach u psychiatry, po przetestowaniu
różnych leków stwierdziłam, że tylko sama mogę sobie pomóc. Ostatnim
lekiem wypisanym przez psychiatrę był Prozac, a raczej jego polski
odpowiednik. Po "pigułce szczęścia" miałam myśli samobójcze.
pozdrawiam
Wika

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

czy usg jamy brusznej obejmuje tez usg drog moczowych?
Nadmierne pocenie
arytmia-potrzebuje informacji
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
jak leczyc liszaj.?