Re: susza.

Date: Tue, 11 Aug 2015 00:11:09 +0200 (CEST)
From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: susza.
Newsgroups: pl.rec.ogrody

"Dirko" <j...@w...pl> Wrote in message:
> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Hejka. Leszczyna to twardy zawodnik.

> a) zwrócić się do najwyższej instancji o pomoc:
>
> ..."Ściśni wilgotne chmury świętą ręką swoją,
> A ony suchą ziemię i drzewa napoją
> Ogniem zjęte; o, który z suchej skały zdroje
> Niesłychane pobudzasz, okaż dary swoje!..."
>
> b) zamówić beczkowóz i przywieźć wodę z rzeki czy jakiegoś bajorka i
> lać, żeby całkiem nie uschły.
> Pozdrawiam upalnie Ja...cki

Rady od d...urnej strony, jak zwykle. I caly staw na nic, kiedy
wyleje sie go wprost na przesuszoną glebę. Woda spłynie byle
gdzie, a reszta wyparuje, zanim na tyle nawilży wierzch, że
zacznie w ogóle wsiąkać. Że podlewać, to jasne, ale wazne JAK.
Opisałam to post wyżej.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----