swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

21. Data: 2011-01-19 07:40:01

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:1gbvjrzf7w959$.15kyvbpzr5mrn$.dlg@40tude.net...
> Wystarczy zanik napięcia i "czasy edytorów tekstu" odchodzą w niepamięć, a
> ortografia jak była, tak jest.

A w ogóle takie wciskanie czytaczom grupy celowych zniekształceń ortografii
to według mnie krecia robota. Różnie się z Ojczyzną potrafi walczyć.
Degradując mowę ojczystą i propagując celowo "nieumienie" również. Te
kretynizmy niektórzy zapamiętają na całe życie. I o to chodzi.
Miodek buduje, a dla przeciwwagi Stokrotka niszczy (może stustrutkA - a
co? - w nowej ortografii).

22. Data: 2011-01-19 20:20:42

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Umiejętność ortografii jest jednak dalece niepotrzebna w czasach edytorów
> tekstu...
> Feromon

Ale są jeszcze wyszukiwarki np. Google :)
Nie rozumią takiej "polszczyzny".

Pozdrawiam
Leszek

23. Data: 2011-01-20 00:26:08

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy zanik napięcia i "czasy edytorów tekstu" odchodzą w niepamięć, a
> ortografia jak była, tak jest.

Stokrotka ma zanik napięcia cała dobę.

24. Data: 2011-01-20 11:33:37

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale są jeszcze wyszukiwarki np. Google :)
> Nie rozumią takiej "polszczyzny".

I na dodatek "nie rozumieją" :-)

25. Data: 2011-01-20 12:00:11

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> I na dodatek "nie rozumieją" :-)

Efekt działania stokrotkopodobnych.

26. Data: 2011-01-20 13:40:59

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Efekt działania stokrotkopodobnych.

a nie "dysLEKCJA" ? <lol>
Bardzo bawia mnie dzieciaki twierdzace ze maja papiery na "dyslekcje" hehehe
A maja zaswiadczenie ze sa 'dysortografami". I nie dociera do nich ze
wystarczy cwiczyc, cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc... zeby pisac w miare
poprawnie. No coz, lenistwo jest straszna rzecza <rotfl>

27. Data: 2011-01-20 13:57:52

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy cwiczyc, cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc... zeby pisac w miare
> poprawnie. No coz, lenistwo jest straszna rzecza <rotfl>

IMO Stokrotka nie nie jest dysortografką. W każdym razie już nie jest. Będąc
robiłaby rozmaite błędy. Tymczasem Ona zna zasady pisowni, ale celowo i -
niestety - z uporem maniaka zamienia _konkretne, wybrane_ , poprawne litery
na niepoprawne. Kilka razy zdarzyło jej się napisać zupełnie prawidłowo.
Zapewne spieszyła się, albo zapomniała na chwilę o swej idei ;).

JBP

28. Data: 2011-01-20 15:18:10

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poprawne litery na niepoprawne. Kilka razy zdarzyło jej się napisać
> zupełnie prawidłowo. Zapewne spieszyła się, albo zapomniała na chwilę o

Idei?
To ciąg niekonsekwencji, nie żadna idea. Skoro zmienia rz w sz, to dlaczego
używa ę a nie en/em?
Jej idea jest dziurawa jak jej mózg. Mam odruch wymiotny na sam nic
stokrotka, a to co pisze, to nawet pisane poprawnie ortograficznie nadal
pozostanie pozbawione sensu, ładu i składu.

29. Data: 2011-01-23 18:22:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda, ale dotyczy tylko tzw.czeskich błędów, czyli liter
> przestawionych w słowie.
> W cytowanym tekście nie zmieniasz "rz" w "sz", "ch" w "h", ani "ó" w "u".

> Dlatego w/w tekst jest bardziej czytelny, niż zaserwowany nam przez
> Stokrotkę.

To nie prawda.
to jest bardzo nieczytelne:
"
ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to
sawrztać polbemórw
"
To jest szarada.

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

30. Data: 2011-01-23 18:37:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Skoro zmienia rz w sz, to dlaczego używa ę a nie en/em?

Głoski ę i en są inne.
Istnieją słowa trudne ortograficznie z tego powodu,
ponieważ nawet pawidłowa wymowa nie zgdza się z zapisem.
Jednak nie ma jeszcze prostej reguły wskazującej
czy ę w danym słowie wymawiamy jako ę,
czy też dopuszczalną jest wymowa zapisanego ę jako en.
Jest więc po prostu za wcześnie na zmianę ę na en ,
tym bardziej, że dotyczyła by nie każdego ę, a tylko co kturegoś.

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

Narośl na mostku....
podtruwanie
Niepłodność mężczyzn.
Po co badania kortyzol i ACTH