swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

81. Data: 2011-01-28 08:54:56

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę f wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego pszczoła a nie przczoła ?

Wymawiasz "przczoła"? Jestem pod wrażeniem!

Qra

82. Data: 2011-01-28 10:17:19

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 06:53, Janek Wlodak pisze:

> "R. P." <r...@w...pl>

> No to po jaka nagłą mordę otwierasz?

troche kultury, kolego!

83. Data: 2011-01-28 10:56:59

Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R. P." <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> troche kultury, kolego!

14 dni po otwarciu wątku wtrącasz debilny komentarz na temat "nic do
powiedzenia", nie mając nic do powiedzenia. To odpowiednia dawka "kultury" w
stosunku do ciebie powinna brzmieć - "to sam zamknij mordę". Jak widzisz,
moja poprzednia odzywka zawierała odrobinę "kultury". A kolegów to szukaj
sobie sam wiesz gdzie...

84. Data: 2011-01-28 15:24:19

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 11:56, Janek Wlodak pisze:

> [...]
> Jak widzisz, moja poprzednia odzywka zawierała odrobinę "kultury". A
> kolegów to szukaj sobie sam wiesz gdzie...

Morde? No tak, usenet stacza sie, skoro ludzie prezentuja takie
slownictwo na porzadku dziennym. Bez komentarza. Trolli nie brakuje jak
widac.

85. Data: 2011-01-28 15:27:35

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak widzisz, moja poprzednia odzywka zawierała odrobinę "kultury". A
> kolegów to szukaj sobie sam wiesz gdzie...

Morde? No to juz widac, jacy kulturalni ludzie korzystaja z usenetu.
Schodzi na psy to wszystko... niestety...

86. Data: 2011-01-28 16:10:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 16:27, R. P. pisze:

> Morde? No to juz widac, jacy kulturalni ludzie korzystaja z usenetu.
> Schodzi na psy to wszystko... niestety...

To Ty nie wiesz, że usenet się skończył już dawno temu?

--
Pozdrawiam - Aicha

87. Data: 2011-01-28 16:41:30

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 17:10, Aicha pisze:

> To Ty nie wiesz, że usenet się skończył już dawno temu?

Właśnie widzę... :( W latach 2000-2001 i wcześniej usenet to była
wspaniała społeczność. Oczywiście zdarzały się incydentalne przypadki
trollingu, ale one jednak były rzadkie. Teraz 90% wypowiedzi jest albo
nie na temat, albo gadają zwykłe trolle, a 10% to wartościowe posty.
Kiedyś było na odwrót...

88. Data: 2011-01-28 19:01:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 17:10:10 +0100, Aicha napisał(a):

> To Ty nie wiesz, że usenet się skończył już dawno temu?

Niedawno (stosunkowo) twierdziłaś, że jest wieczny 3-)

89. Data: 2011-01-28 19:20:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 20:01, Ikselka pisze:

> Niedawno (stosunkowo) twierdziłaś, że jest wieczny 3-)

Musiałaś coś źle zrozumieć :)

--
Pozdrawiam - Aicha

90. Data: 2011-01-28 19:29:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 20:20:07 +0100, Aicha napisał(a):

> Musiałaś coś źle zrozumieć :)

Nie, dobrze zrozumiałam. Kiedyś mnie ostrzegałaś, że wszystko, co napiszę,
na wieczność zapisane w usenecie zostanie, jak ten kraj lat dziecinnych i
pierwsze kochanie :-D //końcówka moja, albo Mićkiewicza (pisownia "ś" jest
umyślna, bo tak się nazywał jako potomek Mićki, Moćki...)

Wtopiłam...
trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Fruktoza.
Re: I masełko też szwarcowane...
Re: Wracając do polepszaczy.