szaleństwo diety... [uwaga długie]

21. Data: 2006-09-13 01:41:35

Temat: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip KK" <b...@w...pl> wrote in message
news:ee7iv4$u6a$3@opal.futuro.pl...

> Naprawde? A ile wynosi ta dluzsza meta? Chcialbym wiedziec do jakiej
> kreski dociagne...

dla kazdego cos innego. napisz nam ile u ciebie wynosila.

iwon(k)a

22. Data: 2006-09-13 03:09:31

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <b...@w...pl> napisał(a):

> O profesjonalizmie dietetycznym to Ty nawet nie slyszales...

> Sam jestes tutejsza wojna ;)

...jesli masz zamiar sie wyrzygac lub puscic baka, to idz i zrob to w
toalecie....nadmuchana pacynko....

Jeff

23. Data: 2006-09-13 06:59:20

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miedzy zwolennikami jednej (sic!)z niskoweglowodanowych diet(tzw. dieta
> optymalna, ktorej autorem jest Jan Kwasniewski), a reszta swiata polega
> (ja np. wege nie jestem, ale zdecydowanym przeciwnikiem dietetycznych
> bredni
> w wykonaniu optyfanatykow, aktywnie dzialajacych na roznych forach
> poswieconych zdrowiu i dietom)....
>
> ..w kazdym razie w tym miejscu chce cie ostrzec przed dawaniem wiary
> osobom
> ktore diete Kawsniewskiego propaguja, szczegolnie w celach

Ja natomiast przestrzegam wszystkich (nowych, bo "starzy" grupowicze go,
ją, - znają) przed osobą podpisującą się nickiem JEFF. Każda osoba nie
zgadzająca się z jego (jej) teorią, poglądami, powołującego się na naukowe
wypociny, może narazić się na zawiadomienie do prokuratora, straszona jest
więzieniem, obozem resocjalizacyjnym...
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2006-09-13 12:49:20

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> wypociny, może narazić się na zawiadomienie do prokuratora, straszona jest

...to ze jestes fachowcem w fabrykowaniu tego typu oszczerczych postow w
czym dzielnie cie wspiera piszaca tu grupa optyfachowcow od szkalowania ludzi,
ktorzy dzialaja na tej grupie jako naganiacze do optyarkadi
pseudozdrowia....to juz wiadomo...

..ale jednoczesnie zapominasz ze:

- po pierwsze, kazdy normalny czlowiek moze sobie sprawdzic to co ja tu
pisze i co piszesz ty, przegladajac archiwum grupy, jesli jest ewentualnie
zainteresowany twoimi prowokacyjnymi tekstami ktore maja charakter tylko i
wylacznie personalny, nakierowany na osoby, ktore nie zgadzaja sie z
lansowanymi przez ciebie i twoich optykumli bredniami dietetycznymi...

- po drugie, kazdy normalnie myslacy czlowiek moze sprawdzic sobie jakie sa
tragiczne konsekwencje stosowania popularyzowanej przez ciebie ideologii
dietetycznej (o czym tutaj szeroko pisalem i co stalo sie przyczyna twoich i
innych optybiznesmenow nienawistnych atakow personalnych), a co staracie sie
za wszelka cene ukryc przed spoleczenstwem...

..i po trzecie, do tej pory nie udzieliles merytorycznej odpowiedzi na
pytania ktore ci zadano w watku pt. Co zrobic z lupinami jablek?

...zamiast wiec nadal kontynulowac zabawe w zlosliwe i zalosne ataki
personalne, badz uprzejmy odpowiedziec merytorycznie na pytania ktore ci
zadalem w dniu 01-09-2006.....miales sporo czasu aby sie do nich ustosunkowac...

Przypominam ci te pytania i czekam nadal na LOGICZNA I MERYTORYCZNA odpowiedz:

Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 01-09-2006, 16:00:05

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:ed9aei$7o0$1@inews.gazeta.pl...

> Bardzo powoli, ale mija cholesterolomania.
> Wszyscy powinni wiedzieć, że zjadany cholesterol w pokarmach i krążący we
> krwi nie ma żadnego złego znaczenia dla organizmu.

Po pierwsze...nadal nie odpowiedziales na pytanie ktore postawil ci przedpisca
o przyczynie podwyzszonych poziomow frakcji lipidowych u optymalnych...
..przypominam co napisales:

Piątek, 1 września 2006

pl.misc.dieta

Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński m...@p...gazeta.blah
Data: 01-09-2006, 14:10:04

j...@n...pl pisze:

> A zły cholesterol powstaje (nie u każdego) w wątrobie z jedzenia nadmiary
> węglowodanów, a szczególnie fruktozy.

Och, ciekawe zatem, skad u optymalnych niezerowe poziomy LDL, skoro
wspomnianego nadmiaru weglowodanow nie zjadaja..

Po drugie, skoro twierdzisz, ze mija cholesterolomania, to w takim razie
dlaczego uwazasz, ze cholesterol ktory w/g ciebie powstaje z weglowodanow jest
gorszy od tego, ktory powstaje u optymalnych, z nieweglowodanow...??

Potrafisz to jakos logicznie wyjasnic?

====
Jeff

25. Data: 2006-09-13 16:10:56

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <j...@n...pl> napisał(a):
>

> Przypominam ci te pytania i czekam nadal na LOGICZNA I MERYTORYCZNA
> odpowiedz:

Ja tylko przestrzegałem przed Panem. Nie każdemu chce się tak jak Panu
ślęczeć nad kompem i wyszukiwać linki i cytaty Tacyta z cytatologii
Tucydydesa.
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2006-09-13 17:12:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ee8uog$65n$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> ustosunkowac...
> Przypominam ci te pytania i czekam nadal na LOGICZNA I MERYTORYCZNA

od wielu tygodni nie odpowiadasz (nie mozesz, nie chcesz!?) na pytanie o
zrodla sensacyjnych doniesien o szkodliwym wplywie spozywanego tluszczu na
owlosienie. Nawet nowy wtaek otworzylas na ten temat! wiec co jest z toba?

i powtorze twoje pytanie:
> Potrafisz to jakos logicznie wyjasnic?

;)

Jurek

27. Data: 2006-09-13 17:25:25

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> Ja tylko przestrzegałem przed Panem. Nie każdemu chce się tak jak Panu
> ślęczeć nad kompem i wyszukiwać linki i cytaty Tacyta z cytatologii

...tak sie akurat sklada, ze moja praca jest zwiazana ze sleczeniem przy
klawiaturze komputera....tak wiec przegladanie tej grupy i sledzenie
wypowiedzi takich artystow jak Pan, nie sprawia mi zadnego dodatkowego
problemu....

..poza tym cytuje panskie posty jako dowod rzeczowy, aby ostrzec piszacych
tu ludzi przed panska klamliwa propaganda dietetyczna, ktora jest grozna dla
ludzkiego zdrowia...

..prosze sie wiec panskich klamliwych wypowiedzi nie porownywac do cytatow
z Tacyta, bo to jest ewidentna profanacja...

..prosze odpowiedziec na te wyjatkowo proste pytania ktore Panu dwa tygodnie
temu zadalem (a ktore przypominam w poprzednim moim poscie, aby panu udogodnic
odpwiedz)...jesli Pan jeste doradca dietetycznym to powinien Pan bez problemu
na nie odpowiedziec...

..czekam, Panie Danielu F.(aka Jerzy Mierzynski)....na rzetelna i
merytoryczna odpowiedz...Potrafi Pan to zrobic czy nie?

=======
Jeff

28. Data: 2006-09-13 20:20:28

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udogodnic
> odpwiedz)...jesli Pan jeste doradca dietetycznym to powinien Pan bez

Już kiedyś dawałem Pany znać, że nie jest Pan dla mnie właściwym
dyskutantem. Ja nie będę spierał się z teoretykami, którzy "coś tam wiedzą",
słyszą jakieś bicie dzwonu...itd., itp..
I nie sprowokuje mnie Pan do rozmowy, bo już Pana dobrze znam, zresztą nie
tylko ja...
Pozdrawiam najserdeczniej Jurek M.

29. Data: 2006-09-13 21:07:18

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> [...]
> pisze i co piszesz ty, przegladajac archiwum grupy, jesli jest ewentualnie

I właśnie dlatego każdy, kto sobie zada trud sprawdzenia archiwum grupy
łatwo zobaczy, że to TY, JEFF, piszesz oszczercze posty, straszysz
zawiadomieniami do prokuratora itp. itd. Zobaczy także, że praktycznie
zawsze to TY zaczynasz używać języka niekulturalnego jako pierwszy w
danym wątku. Oczywiście dyskusja z Tobą nie ma sensu, bo TY SWOJE
UROJENIA BIERZESZ ZA RZECZYWISTOŚĆ, co też można zobaczyć w archwum grupy.

j..

30. Data: 2006-09-13 22:15:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> I właśnie dlatego każdy, kto sobie zada trud sprawdzenia archiwum grupy
> łatwo zobaczy, że to TY, JEFF,piszesz oszczercze posty,

..kazdy kto sobie zada trud sprawdzenia archiwum, latwo zauwazy, ze to
wlasnie Wy Lepionko klamiecie i oszukujecie....hmmm i robicie to w sposob
wyjatkowo naiwny...

> straszysz
> zawiadomieniami do prokuratora itp. itd.

..inormuje Lepionko,... ja Was informuje, ze wyzwiska i oszczerstwa ktore
maja miejsce na tej grupie poswieconej roznym dietom, sa niezgodne z prawem
obowiazujacym w krajach cywilizowanych oraz naruszaja prawo czlowieka do
wolnosci slowa....

..a tak juz na marginesie ...to ja sie dziwie, ze do tej pory osoby
poszkodowane, ktore utracily zycie i zdrowie w wyniku zastosowania
tzw. optymalnej diety, nie wystapily z zadaniem odszkodowan do tzw.
pseudoarkadii zdrowia i tego waszego OSBO....hmmm.....

> [...]
> danym wątku. Oczywiście dyskusja z Tobą nie ma sensu, bo TY SWOJE
> UROJENIA BIERZESZ ZA RZECZYWISTOŚĆ, co też można zobaczyć w archwum grupy.

..jestes doprawdy rozbrajajacy kiedy tak naiwnie klamiesz...DDD

Hmmm....czy ludzie ktorzy sa autorami ponizszych postow, rowniez cierpia na
urojenia ??????

W tej chwili takich przypadkow jest juz coraz wiecej...

Zdrowa dieta

Re: Dieta optymalna -- wg Kwasniewskiego
Autor: artur.kalinski - EKSPERT DIETETYCZNY (sic!!)
Data: 26.09.05, 18:52

Niestety moje doświadczenia z tą dietą sa bardzo negatywne:

1. jak do tej pory nie znalazłem niezależnych naukowych opracowań świadczących o
wszystkich propagowanych korzyściach diety wysokotłuszczowej (będę wdzięczny za
wszelkie linki do stron zawierających takie niezależne(!) opracowania jednostek
naukowych(!)

2. zwolennicy tego rodzaju diety w swoich wypowiedziach, dyskusjach
bezpośrednich albo na forach zachowują się jak "nawiedzeni", tzn. nie przyjmują
do wiadomości żadnych racjonalnych argumentów, nawet nie podejmują dyskusji
merytorycznej powtarzając bez przerwy slogany żywcem wyjęte z książek głównego
propagatora tej filozofii (tak jakby nie mieli swojego zdania - wszyscy mówią
tym samym językiem)

3. Jeżeli jest to taki "cudowny" i ze wszech miar dobroczynny sposób odżywiania,
dlaczego stosuje go tylko garstka fanatyków a nie popiera go cały naukowy świat.
Czyżby teoria spisku, za którym stoją wielkie koncerny produkujące
warzywa?????????

4.A oto ostatni, ale za to bardzo przykry powód, który potwierdza moje
dotychczasowe przekonania na temat omawianej diety (stąd też wynika tak ostry
ton tej wypowiedzi).

Otóż niecały miesiąc temu zmarła bliska mi osoba, która od kilku lat hołdowała
zasadzie diety bogatotłuszczowej. Osoba ta stosowała się w 100% do zaleceń tego
sposobu odżywiania, z nią również nie dało się "normalnie" rozmawiać od momentu
jak zaczęła stosować tę filozofię. Do czego to doprowadziło? Otóż człowiek,
którego w wieku ponad 70 lat jedyną znaczącą przypadłością zdrowotną była
cukrzyca II rodzaju w ciągu 3 lat doznał 2 zawałów a trzeciego niestety nie
przeżył.
Sekcja zwłok ukazała kolosalne otłuszczenie narządów wewnętrznych i ogólne
zatrucie organizmu (przypominam, że człowiek ten, bardzo skrupulatny i
odpowiedzialny, trzymał się zasad diety Kwaśniewskiego w 100%. Cóż ostatni zawał
przeszedł tuż po powrocie z wczasów optymalnych w sierpniu br.

Przykro mi, że pranie mózgu jakie robią sobie nawzajem zwolennicy diety
Kwaśniewskiego swoimi skutkami dotyka również Bogu ducha winnych ludzi, którzy
mogliby jeszcze pożyć w mniejszym lub większym zdrowiu, ale zawsze na tym
świecie :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
(((((

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am

Temat postu: Re: Kolejna OFIARA (sic !!)
Jana Kwaśniewskiego

Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr
hab . med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba
tej rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad
lekarskich w Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł
to robić bo był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa .
Dwa tygodnie mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan
Kwaśniewski dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie
na nowotwór, że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli
"złotą księgę" i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by
stworzyć "czarną księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to
nadal ufać w czyste intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko
pół prawdy . Drugie pół celowo z premedytają skrywa .

Hinker

*******
Jeff

Dietetyk - Kraków - znacie?